Dit Als papa haar s' ochtends kan brengen hoeft ze alleen 25 min uit school naar huis te lopen en je zou eventueel een bakfiets kunnen kopen(alhoewel die dingen ook aan de prijs zijn) wanneer de baby wat ouder is kun je dan eventueel ook met de bakfiets.
Toen de jongste geboren was . Had een rekje voor achterop de fiets maxi cosi erin en fietsen ging super. zitten veren op dus dat hield de schokken tegen
Ik heb een electrische bakfiets en een fietskar. Voor beide vervoersmiddelen is een pasgeborene nog echt te klein (ivm schokken). Ik ben meer fan van de bakfiets dan van de fietskar. De eerste tijd zou je echt geen andere keuze hebben dan lopen. Je zou een meerijplankje kunnen gaan gebruiken of nu vast oefenen met lopen of fietsen voor je kindje. Je bent nu pas 15 week zwanger dus als je nu een beetje doorzet is je oudste straks sterk genoeg om met jou mee te lopen/fietsen.
Is er een busverbinding? Anders de eerste paar maanden met de bus, en daarna met de bakfiets Of een meerijd plankje inderdaad.
Hier wel rijbewijs alleen geen auto overdag. Ik ga mijn oudste (dan 2,5 jaar) lopend naar de psz brengen. Heb een meerijdplankje voor achter de kinderwagen. Mocht dat niet gaan dan kan de oudste in de buggy en baby in een draagzak. Heb geen andere keus. Duowagen aanschaffen kan je ook nog doen. Is er niemand in de buurt met kinderen die naar dezelfde school die je oudste kunnen brengen en/of halen? Buren van mij doen het ook zo. Buurvrouw brengt haar 2 kinderen weg en neemt buurjongen ook mee.
Mijn dochter is ook net begonnen met school en zoontje is nu 7 maanden. Loopafstand naar school is normaal 16 min maar met dochter lopen werd dat 22 min. Heb nu een meerijdplankje gekocht en dat is echt een opluchting voor mij, we zijn sneller op school