Buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamR, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Hallo allemaal :D

Wij zijn al een beetje aan het rondkijken naar een goede buggy. Wij hebben nu een Joolz kinderwagen en ik ben er nog altijd tevreden over. Toch is het handig om een buggy te hebben om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie en etc. Het is makkelijker meenemen en neemt minder ruimte in. Ik ben niet zo groot(1.50) en mijn man is wel wat groter (190) daarom willen wij kijken voor een buggy die verstelbaar is, lekker rijd, makkelijk in te klappen is en vooral comfort geeft. Welke raden jullie aan?

2. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wij hebben de Nuna Pepp Luxx, voldoet aan al je eisen :D
    Wel prijzig maar wij gebruiken hem heel veel. Gaat toch wat makkelijker mee dat onze wandelwagen.

3. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik heb de Topmark Luxe 5 standen buggy bij Babydump besteld vorige week, echt een top ding! Rugleuning verstelbaar in 5 standen, voetensteun in 2 standen, mooie zonnekap, inclusief regenhoes, ruime boodschappen mand, maar tegelijkertijd wel lichtgewicht en makkelijk in te klappen. Was van 99,- voor 69,-. Heel tevreden! Ik vind een buggy van een paar honderd euro gewoon zonde geld!

4. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik ben ook 1.90 m en echt bij 99% van de buggies schop ik tegen de achterkant/wielen aan, of loop ik krom om bij de handvatten te kunnen. Nuna Luxx ook.
    Uiteindelijk voor mijzelf 1 perfecte buggy gevonden, Safety 1st Compa'city (ongeveer 90 euro). Handvaten zijn te verstellen tot max 110 cm hoog (hoger vind je zo goed als niet bij een buggy ik heb er heel wat opgemeten en proefgelopen, en ze staan schuin naar achter wat ook helpt tegen het schoppen) en min 103 cm dus voor jou ook te doen. Makkelijk te verstellen.
    Hij heeft vering op de achterwielen, rugleuning kan helemaal plat, en een verstelbaar kruisgordeltje (ook belangrijk, veel andere buggies zakken jonge kinderen onderuit omdat de ruimte tussen kruis en gordeltje te groot is) en betaalbaar. Stuurt soepel door de enkele voorwielen. Was beste koop consumentengids in 2012. Hier heel blij mee!

5. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ik heb hetzelfde probleem. Buggy's die verstelbaar zijn bij de handvaten zijn onwijs duur. De hierboven genoemde ken ik overigens niet dus die reken ik niet mee, haha.
    Wel weet ik dat je van Dooky een buggy bar hebt. Een soort bar tussen de 2 handvaten, waardoor je niet aan de zijkanten vast hoeft te houden maar in het midden. Doordat je hem anders vasthoudt loop je rechter op en heb je meer ruimte tussen je voeten en de wielen. Ook makkelijk als je met 1 hand 'stuurt'. Heb hem niet geprobeerd maar wil hem gaan aanschaffen. Ik lees in ieder geval mee voor ervaringen 😉

6. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Bedankt dames! Het is heel iets anders geworden namelijk de Chicco Liteway. Ik loop er toch het meeste achter en deze werd ons in meedere winkels aanbevolen. Ben er tot nu toe erg blij mee!

Deel Deze Pagina