Misschien een raar vraagje... :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door little me, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Hallo!

Mijn dochter ligt vanaf de geboorte (5aug) in een puckababy piep, en nou mag ze daarin van 0 tot 3 maanden. Ineens schoot me een vraagje binnen:): Aankomende woensdag is ze 12 weken. Is dat nou 3 maanden? Of is ze 5 november pas 3 maanden:( Haha

Liefs!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

3 maanden = 13 weken (5 augustus - 5 november)

Die puckababy kan je gebruiken tot je kindje er niet meer in past of tot wanneer ze gaat draaien! Je hebt nu de piep en hierna volgt de mini maar die hoef je niet persé te kopen hoor (en zeker niet bij 3 maanden). Wij zijn gestopt met de puckababy met een week of 12 en toen overstapt op een slaapzakje van de HEMA. Ging prima.

3. little me

little me Lid

2 dec 2008
    77
    0
    6
    groningen
    Dus jullie hebben niet de mini genomen? Onze dochter slaat zichzelf wakker vanaf de geboorte, daarom hebben we de puckababy, maar we kunnen het inderdaad eerst even proberen met een gewone slaapzak! Scheelt toch weer E49,95 ;) Bedankt!

4. sunrise

sunrise Actief lid

19 feb 2009
    109
    0
    16
    Ik had een puckababy mini gekregen en deze voor mijn zoontje gebruikt vanaf 6 weken. Nooit een piep gekocht, vond ze te duur.... En de mini kon prima voor hem, zo vroeg al!! De maten zijn richtlijnen, je hoeft echt niet precies op de dag van 3 maanden te switchen.... En idd, wie weet slaapt ze nu al goed in een gewone slaapzak. (hier is dat pas sinds kort het geval, na lang proberen want ben bang dat ie snel gaat draaien. Nu slaapt ie eindelijk in een gewone slaapzak en is nu 5 maanden...)

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Als je een groot kindje hebt kun je eerder overstappen. De mini is vanaf maat 62. Hier een groot mannetje en ik ben eerder overgestapt, hij paste echt niet meer in de piep. Zelf was ik erg blij met de mini. Met 4 maanden ben ik gaan afbouwen en dat is met de mini erg makkelijk.

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik heb ook de piep en de mini gehad.De mini heeft hij allen niet zo lang meer in geslapen en toen ging hij gemakkelijk naar een gewone slaapzak.
    Ik heb trouwens de mini op marktplaats gekocht.Die dingen worden toch maar zo kort gedragen en zagen er allemaal piekfijn uit.En het scheelde meer als de helft.

Deel Deze Pagina