geen ritme ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Wondertje, 27 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    goede morgen,

mijn vraag gaat over het drink ritme van mijn kindje.
    ik had per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst dus nog even hier.
    maar mijn kindje van 5 weken krijgt flesvoeding en maakt van zijn drinkritme een rommeltje. hij wil vaak in de ochtend om de twee uur drinken en in de middag zit er dan weleens 4 uur tussen. hij drinkt friso 1 met johannesbroodpitmeel voor spugen wat hij deed.
    hij drinkt ong 100 cc per keer en weegt 4500 gr
    s nacht komt hij om de drie uur voor zijn flesje

kan dit kwaad dat rommelige ritme en hoelang moet ik dejohannes blijven toevoegen we zijn met 2 wkn oud gestart ermee.

alvast bedankt voor je tijd

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Je kindje mag per flesje wel iets meer voeding, misschien blijft hij dan ook langer weg voor een volgende voeding(bijvoorbeeld 135 ml). Daarnaast is het belangrijk dat je kindje ongeveer 20 minuten over een flesje drinkt. Als dat lukt met Nutriton, dan kun je dat gewoon blijven gebruiken hoor.

Groeten Eveline

3. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    jah het probleem is alleen dat hij vaak in slaap valt tijdens het drinken en dan niet verder komt dan 100 cc dus zou graag willen dat ie meer drinkt en minder vaak maar het lukt me nog niet
    ik leg hem dan ook vaak na zijn fles in bed om te slapen maar dan is hij ws wel moe tegen de tijd dat ie het andere flesje krijgt
    dan zou ik moeten proberen hemop te houden na zijn fles maar dan is ie misschien te moe als ik hem dan in bed leg.

ik vind het wel heel moeilijk er een weg in te vinden

Deel Deze Pagina