overstappen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Loontje4, 26 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo Eveline,

Britt heeft veel last van krampjes overdag. Ongeveer 2 uur na de voeding wordt ze dan wakker en gaat af en toe liggen huilen of als ze er echt veel last van heeft echt krijsen. Het is niet altijd het krijsen van echte flinke krampen maar ze ligt wel flink te spartelen in haar bedje en is niet comfortabel. Als je dan een hand op haar buikje legt, voel je de peristaltiek van de darmen. Je hand werkt ook rustgevend voor haar. Ze ligt ook veel te persen tussen de voedingen door. 's Nacht slaapt ze gelukkig wel goed want dan is ze waarschijnlijk zo moe van de hele dag wakker zijn, denk ik. Nu wil ik overstappen van Nutrilon Standaard naar Nutrilon Omneo. Is dit een goede keuze? Heb ook al Infacol en Cinababy geprobeerd. Infacol leek in het begin goed te werken maar is nu minder. Ik hoor graag snel van je. Alvast bedankt.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

Het kan geen kwaad om de Omneo te proberen voor je kindje. Een verandering in de voeding geeft vaak tijdelijk wat extra klachten omdat de darmpjes moeten wennen aan de nieuwe voeding.

Groeten Eveline

Deel Deze Pagina