Mijn man, en ik zijn op 18 mei 2008 trotse ouders geworden van onze mooie dochter Ashley Dina Adriana, Mijn vraag was aan de moeders, van deze site, of jullie man vriend ook zo last heeft van onzekerheid. mijn man durf niet veel met onze meid, hij vind het eng, en is bang haar pijn te doen, hebben jullie misschien handige tips voor mijn man, en hoe hij met zn gevoel anders omkan gaan, laat het ons weten, Vriendelijke groet Sara
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het na loopt van tijd wel minder wordt en hij minder onzeker gaat worden! Het is toch ook best eng zo'n klein kindje....geloof echt dat het wel vanzelf komt.
ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. ten tweede: heb er geen ervaring mee nog maar ik zeg altijd maar, een moeder heeft 9 maanden om aan het idee te wennen een vader overvalt het meestal een beetje. komt vanzelf goed succes!
mijn man durft knuffelen en spelen met Erenay maar luier wisselen en kleertjes aandoen durft hij niet zo goed hij is bang om hem pijn te doen.
Hoi blondsteenbokje Bedankt voor je felicitatie, en daar hadden we zelf ook wel aan gedacht, maar me man voelt zich schuldig omdat ik eigelijk alles doe met die meid vandaar. maar dat komt wel goed heb er volle vertrouwen in Bedankt als nog voor je reactie :d groetjes Sara
maar ff ontopic nog gefeliciteerd idd en mijn vriend had het ook hoor in het begin maar gaat vanzelf weer over.
Had mijn vriend ook 'last' van. Hij baalde er zelf heel erg van. Maar nu geen probleem meer! Is even wennen.. Komt goed!
ja heel herkenbaar hoor! hier was mn man ook zo bang in het begin, zo voorzichtig dat hij deed en dan vond ik het alleen maar enger haha.. maar het trekt echt wel bij hoor! mn man vind het met de dag leuker worden, als ze een beetje gaan praten en lopen enzo.. word het ook veel leuker voor de meeste mannen denk ik zo.. komt wel goed!