Mijn man, en ik zijn op 18 mei 2008 trotse ouders geworden van onze mooie dochter Ashley Dina Adriana, Mijn vraag was aan de moeders, van deze site, of jullie man vriend ook zo last heeft van onzekerheid. mijn man durf niet veel met onze meid, hij vind het eng, en is bang haar pijn te doen, hebben jullie misschien handige tips voor mijn man, en hoe hij met zn gevoel anders omkan gaan, laat het ons weten, Vriendelijke groet Sara
Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik heb er geen ervaring mee maar ik denk dat het na loopt van tijd wel minder wordt en hij minder onzeker gaat worden! Het is toch ook best eng zo'n klein kindje....geloof echt dat het wel vanzelf komt.
ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. ten tweede: heb er geen ervaring mee nog maar ik zeg altijd maar, een moeder heeft 9 maanden om aan het idee te wennen een vader overvalt het meestal een beetje. komt vanzelf goed succes!
mijn man durft knuffelen en spelen met Erenay maar luier wisselen en kleertjes aandoen durft hij niet zo goed hij is bang om hem pijn te doen.
Hoi blondsteenbokje Bedankt voor je felicitatie, en daar hadden we zelf ook wel aan gedacht, maar me man voelt zich schuldig omdat ik eigelijk alles doe met die meid vandaar. maar dat komt wel goed heb er volle vertrouwen in Bedankt als nog voor je reactie :d groetjes Sara
maar ff ontopic nog gefeliciteerd idd en mijn vriend had het ook hoor in het begin maar gaat vanzelf weer over.
Had mijn vriend ook 'last' van. Hij baalde er zelf heel erg van. Maar nu geen probleem meer! Is even wennen.. Komt goed!
ja heel herkenbaar hoor! hier was mn man ook zo bang in het begin, zo voorzichtig dat hij deed en dan vond ik het alleen maar enger haha.. maar het trekt echt wel bij hoor! mn man vind het met de dag leuker worden, als ze een beetje gaan praten en lopen enzo.. word het ook veel leuker voor de meeste mannen denk ik zo.. komt wel goed!
mijn vriend had het ook.. in het begin..! badderen vond ie leuk.. maar uitbad halen.. NO WAY aankleden vond hij in het begin ook super eng maar naar een maandje was het helemaal over
Allereerts Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Mijn vriend heeft daar ook wel veel moeite mee gehad. Maar naarmate de tijd verstreek durfde en deed hij meer met Naomi. Hij vindt het nu alleen maar leuker worden, en pakt nu met gemak andere jonge baby's op ( van net 1 maand ou en jonger ). De tijd nemen, en hem niet gaan 'dwingen' dingen te gaan doen. Dat heeft hier wel enorm geholpen. Het komt allemaal wel goed Straks bij evt. een tweede dan is hij dat allemaal al wel gewendt
Nog gefeliciteerd! Bij ons was het andersom. In badje enzo doen vond ik eerst maar een beetje eng. Mijn man daarintegen absoluut niet! Hi is van natuure zo goed met kinderen, echt bizar! En waar hij is, zijn kinderen. Hij is een kindjes magneet
mijn vriend was in het begin erg voorzichtig met wassen in badje en aankleden maar vasthouden en op bed leggen enzo deed hij zonder moeite en vind het geweldig. het in bad doen ging een beetje klungelig maar dat is nu ook verleden tijd en doucht, speelt en gooit en doet van alles met zijn meisje. wat hij ook doet is der in de lucht gooien (niet hoog hoor ) en dan opvangen en zit dan met met een flink kloppen hart te roepen dat hij dat nie moet doen en dan gaat hij lachen en alicia vind het ook helemaal geweldig. dit in vergelijking met 8 maanden geleden is een groot verschil toen was hij al bang met het omkleden dat hij een arm zou breken bij haar haha dus het veranderd met de dag hoor en het is voor die manne gewoon erg wenne.
ff off-topic Lovewinnie, wat een prachtige kijkers heeft jouw kleine meid! Die gaat nog een heleboel harten breken
Bij ons was het ook andersom, vond het allemaal heel eng in het begin. Durde niet goed de luier te verschonen enzo. Het enige wat helpt is het toch doen, hoe meer je je kindje verzorgd hoe meer handigheid en ervaring je krijgt en dan gaat het enge er ook wel een beetje af. Dus zou je vriend/man gewoon zelf laten prutsen en niet te veel helpen of ingrijpen, dan komt het echt vanzelf. Groetjes Rosa ps: gefeliciteerd met je kindje