Ik gebruik al 1.5 jaar Bumblies billendoekjes, maar sinds een poosje wilt me dochter er niets meer van weten. Ik denk omdat ze te nat zijn. Wat zijn een beetje goede droge billendoekjes? BELANGRIJK DETAIL:. dochter heeft hele gevoelige huid en erg vaak last van schimmelinfectie dus moeten echt doekjes zijn zonder parfum etc.
Je kan ook het pakje van de doekjes een beetje open laten zodat ze wat uitdrogen. Wij doen verder ook na deppen met een schone droge hydrofielwashand zodat zoon geen smetplekken of uitslag oid krijgt. Ik zou iig de doekjes van de etos huismerk niet nemen, erg nat zijn die!
Mijn ervaring met de meeste billendoekjes is dat de eerste helft vrij 'droog' aanvoelt en alsof het vocht naar onderen zakt, dus dat de onderste helft wat natter is. Ik heb trouwens vaak de billendoekjes van de Aldi, die vind ik erg fijn en goed en ook nog eens lekker ruiken.
De sensitive doekjes van action. Niet te nat en ook hier met alle drie een gevoelig huidje, geen reactie op deze doekjes.
Ik heb hier altijd het liefst de doekjes van huggies. Lekker dik, dus bij een poepbroek geen angst voor vieze handen maar ook niet te nat. Hier ook 2 meiden met een gevoelige hui/ eczeem en hier nooit problemen mee gehad.
De allerbeste doekjes die ik tot nu toe heb gehad en altijd gebruik zijn die oliedoekjes van Kruidvat. Sindsdien heeft ze nooit meer luieruitslag.. De billetjes blijven niet vochtig en de doekjes zijn ook niet 'koud' wat je met normale billendoekjes wel hebt
Kruidvat sensetive. Niet te nat maar ook niet te droog want dat vind ik ook niet handig. Pampers vind ik echt veel te vochtig.
hier ook Huggies, gele verpakking, van de action. Zitten de minste chemische stoffen in (in pampers sensitive zit bijv. phenoxy-ethanol. Franse warenwet heeft dit al aan banden gelegd ivm toegestane hoeveelheid bij baby's, die ligt lager dan bij volwassenen)
Wij laten ook het pakje open staan, expres sinds we merkten dat de onderkant vh doekje toch altijd vochtig blijft.