Even een updateje voor de nieuwsgierigen onder ons. Ik ben afgelopen donderdag bij de HA geweest, zij kon niets vinden (op zich natuurlijk niet verwonderlijk). Zij stuurde me door naar een babyconsulent bij ons in het dorp die hier vanuit het GGZ zit. Zij geeft mensen tips etc. voor slapen etc. Mijn eerste gedachte, die ik overigens ook uit sprak: "Ik doe alles al wat zou kunnen werken, Rust en Regelmaat, inbakeren etc. etc. dus zei heeft echt geen andere tips voor me". Vandaag dus bij de babyconsulent geweest, en idd ze had geen tips voor me. Ik doe alles al precies hoe het "moet", volgens haar had ik weer dikke pech met wederom zo'n lastige slaper. Hij is inderdaad erg onrustig, bewegelijk en houd alles al goed in de gaten, om die reden kan hij dus niet goed in slaap komen. Het enige wat ik nog zou kunnen proberen is hem 3 kwartier laten huilen (tja, dat advies geven ze dus ook bij het GGZ nog steeds). De HA gaf wel aan hem door te sturen naar de KA als hier ook niets uit naar voren kwam. Maar sinds dat ik bij de HA ben geweest slaapt onze uk (iig in de nacht) al beter. Hij gaat slapen na de nachtfles(sen) en wordt misschien nog 1x extra wakker, dus dat is al een verademing. Wat nu de knop om heeft gezet weet ik niet (misschien toch de grens van 6 weken op de dag af). Maar ik dik zijn voeding nu nog meer in, en geef standaard bij iedere fles infacol. Dus wellicht heeft dat voldoende geholpen.