Hoe valt het? Staat 74-80 (9-12mmd) 80-86 (12-18mnd) Mijn dochter is precies volgens groei maten. Ze draagt nu 68 en 74. 74 nog iets te groot. Z8 draagt ze 68 als voorbeeld. Ik schat dat ze bij 1.5 jaar maat 80 draagt Maar welk zal ik dan bestellen voor 1.5 jaar?? Ga vanuit dus dat ze gewoon groeit normaal. En heeft next nog sale of niet? Zag op uk site wel maar niet op site voor buiten uk
Mijn dochter draagt van next 68-74. Ze is nu zo'n 68 cm. naar mijn idee valt next ietsje kleiner dan normaal. Het zijn de eerste kleertjes die ze in een grotere maat draagt, waar andere kleding dan nog ietwat ruim valt.
Bij mij is next ook altijd het eerste wat hij aan kan van een nieuwe maat. Naar mijn idee valt het dus ook wat kleiner.
Ik heb toevallig gister mijn bestelling binnen gehad in maat 110 maar vind dat heel groot vallen. Alles is iig voor mijn dochter te groot terwijl ze veelal wel 110 draagt. maar goed, het kan zo zijn dat dat alleen bij de grotere maten zo is
Als je dochter volgens het boekje groeit dan heeft ze rond het jaar maat 80 en niet met 1,5. Lijkt mij dat ze erg smal is. Mijn dochter is 14 maanden, weegt 9 kg en heeft toch echt maat 80 aan.
Mijn zoontje heeft maat 86 en next maat 80-86 is nog ietwat te groot. Ik vind het dan ook wat groter vallen dan "normaal".
Hmmm lastig... Ze is nu 10mnd bijna 72cm schat ik en 9.250 ongeveer weegt ze Maar 74 is nog iets te groot. Te lang beetje in beentje. Tshirts ook iets maar niet drastisch. Ik denk dat ik dan indd maat 80/86 ga kopen want dan draagt ze die langer. Het is ook niet seizoen gebonden maar ze heeft al erg veel in maat 74 gewoon Iemand ervaringen met jumpsuits?? Hoe valles ze?? Ik twijfel of ik maat 74-80 of 80-86 voor late voorjaar/zomer bestel... Die zijn met lange broek en korte mouwtjes
Trek de curve anders even door, dan weet je ongeveer wanneer ze welke lengte heeft. Hou je wel rekening met een groeispurt?
Nee want groeispurt kan je toch niet voorspellen? Vind lastig dat ze 2 mate opnoemen in 1 maat hihi ook is merk nieuw voor mij. Ik ga gewoon pijama dan kopen, jeans en longsleeves en kijk even hoe het valt. Verzenden toch gratis als het bevalt bestel ik dan nog andere dingetjes Dankjulliewel voor adviezen!