Hallo allemaal, Ik heb even een paar vraagjes. Ik heb vandaag wat last van bruinige afscheiding niet heel erg hoor maar heel licht bruin en alleen bij het afvegen en dan soms als ik bv op de bank heb gezeten en spontaan snel ga opstaan krijg ik soms zo'n heveige buikpijn net een gevoel als menstruatiepijn en dat duurt dan een minuutje en dan is dat weer over. alleen maak me dus nu wel een beetje zorgen ben zo bang dat het misgaat al hoop ik van niet. en iedereen zegt positief blijven maar dat valt niet altijd mee als je van alles voeld. ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Wie kan mij een hopelijk een beetje geruststellen,en zeggen dat het er waarschijnlijk allemaal bij hoort. Groetjes
Het kunnen innestelbloedingen zijn dat gebeurd in het begin van de zwangerschap. De een heeft er last van de ander niet. Als het bruin bloed is en niet veel is het oud bloed. Mocht je rood gaan bloeden of heel erge krampen krijgen neem dan even contact op met je vk. Ik denk dat er niks aan de hand is, maar je vk weet het natuurlijk zeker. Die kan je altijd even bellen hiervoor als je het niet vertrouwd.
Ik heb in de eerste 8 weken van de zwangerschap ook een aantal keer wat bruine afscheiding gehad. Schijnt wel vaker voor te komen. En de eerste weken ook geregeld een menstruatieachtig gevoel gehad. Er gebeurt van alles in je lichaam. Zolang je geen hele heftige buikpijn hebt of veel rood bloed verliest zou ik me geen zorgen maken. En anders gewoon ff je VK bellen als je je toch zorgen maakt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hallo, Heb vanmorgen al even met de vk gebeld die zei ook moest me geen zorgen maken, zolang er geen helder rood bloed is valt het wel mee. maar heb soms dus echt zo'n hevige ongi kramp zou dat dan de innesteling kunnen zijn? Groetjes
Ja, zijn waarschijnlijk innestelingskrampen. Had dat in het begin ook, dacht geregeld echt dat ik ongesteld was geworden, iedere keer naar de wc kijken, maar niks gelukkig...
Ja dat an het zeker zijn. Goed dat je al gebeld had als je je zorgen maakt. elemaal in het begin kun je je veel zorgen maken over alles. Je lichaam is veel bezig en je krijgt opeens kwaaltjes die je eerst nooit had. Die krampjes kunnen ook je banden zijn of je baarmoeder die aan het groeien is.