Geen roze wolk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eiffel, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Pfff wat herkenbaar zeg!
    Ook ik had de vorige keer hoop en zat op een roze wolk na 2x een kloppend hartje gezien te hebben. De klap kwam toen ook keihard aan toen het fout was. Ik wil nu zo graag genieten, maar durf het niet goed. Kwaaltjes heb ik wel, maar ja dat had ik toen ook dus dat zegt ook weer niks. Leef nu maar van echo naar echo en hopelijk wordt het straks beter.

2. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben allang over de 'risicovolle' periode heen (morgen 22 weken) maar nog steeds kan ik niet genieten.Ben steeds bang dat het misgaat.Durf ook niks te kopen. Dit is de 4e x in anderhalf jaar tijd dat ik zwanger ben,vorige keren ging het al helemaal in het begin mis.Maar ik ben het vetrouwen kwijt.Heb al een aantal pretecho's uit eigen zak betaald en ben dan een paar dagen gerustgesteld en dan neemt het weer af.Ook heb ik de Angelsound doppler gekocht.Ik heb die wel nodig,want heb geen zwangerschapssymptomen gehad en voel het kindje nu ook nog niet of nauwelijks.Dus de bevestiging heb ik wel nodig. Ik ben pas blij als het kind geboren is en gezond is vrees ik.

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    De eerste drie mnd vond ik niet fijn (alleen tijdens de echo en de uren daarna) maar eerlijk gezegd ben ik nu best wel een beetje aan het genieten. Wrsch komt bij mij de angst op het laatst weer.
    Maar meiden, roze wolk hoeft niet, maar blij zijn met het moment, het feit dat je zwanger bent, is dat echt niet mogelijk? Geen enkel moment?
    Sorry ik wil aan niemand zn gevoel afdoen maar als ik het kan, kunnen jullie het ook? Natuurlijk heb je er geen controle over wat je voelt, maar je kunt jezelf wel oefenen in ontspannen en proberen v kleine momentjes te genieten.
    Je tijd nemen voor je angsten en lief zijn voor jezelf maar ook er daarna weer een positieve draai aan proberen te geven. Anders leef je altijd in angst en sorry, ik heb er bewust voor gekozen om de angst niet groter te latenzijn dan mijn blijdschap.
    Missch hebben jullie wat aan mijn woorden.
    Ik bedoel niet dat je nooit angstig mag zijn, maar het is ook belangrijk om je ontspanning en mooie momenten te zoeken en koesteren.
    Veel geluk.

Deel Deze Pagina