waar echte zwangerschaps skinny jeans/jegging?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luvv, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb er nu 1 van noppies besteld, maar die valt ook weer tegen. Ik zoek echt een skinny die tot aan de enkels strak is.. Hij moet iig zeker niet lubberen bij de knieƫn. Dat vind ik echt lelijk. Iemand enig idee waar of welk merk zulke jeans hebben?

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ik heb er 1 bij miss etam gekocht.. en legging bij prenatal..

maar let wel op want rond op een gegeven moment ga je vocht vasthouden en zwellen je kuiten ook op.. dus als je hem te strak koopt pas je hem niet meer

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  4. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er 3 van de h&m een donkerblauwe een grijze en een zwarte deze zijn echt mooi lijkt gewoon echt een skinny jeans, ze zitten laag zoals een skinnyjeans alleen dan zit er een band aan, echt hele mooie fijne zwangerschaps broeken.

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Mamalisious slim fit jeans heb ik gekocht. Zit mij perfect! Ik weet dat ze van Love2wait ook skinny jeans verkopen.

6. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    heel toevallig dat je dat zegt!! ik was daar dus ook naar op zoek, gister echt een leuke zwangerschaps donkere skinny jeans/jegging gekocht, zit heeeerlijk!
    bij de prenatal, merk mamalicious. zit echt als gegoten, ben er zo blij mee! succes! oh en hij is trouwens heeeeeeel skinny :)

7. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ik heb een paar weken terug een hele mooie bij prenatal gekocht van love2wait....zit heerlijk...

8. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook eentje van Mamalicious, hele mooie, maar zakt me wel van de billen af en loop nu steeds te sjorren, terwijl ie in de winkel heel mooi zat en als ik hem omhoog trek ook wel. Iemand tips??

Deel Deze Pagina