Ik heb er nu 1 van noppies besteld, maar die valt ook weer tegen. Ik zoek echt een skinny die tot aan de enkels strak is.. Hij moet iig zeker niet lubberen bij de knieƫn. Dat vind ik echt lelijk. Iemand enig idee waar of welk merk zulke jeans hebben?
ik heb er 1 bij miss etam gekocht.. en legging bij prenatal.. maar let wel op want rond op een gegeven moment ga je vocht vasthouden en zwellen je kuiten ook op.. dus als je hem te strak koopt pas je hem niet meer
Ik heb er 1 besteld bij de Whekamp, mama licious, zit prima! mama-licious - positie jegging? Bestel nu bij wehkamp.nl De buikband zorgt ervoor dat je broek niet afzakt.
Ik heb er 3 van de h&m een donkerblauwe een grijze en een zwarte deze zijn echt mooi lijkt gewoon echt een skinny jeans, ze zitten laag zoals een skinnyjeans alleen dan zit er een band aan, echt hele mooie fijne zwangerschaps broeken.
Mamalisious slim fit jeans heb ik gekocht. Zit mij perfect! Ik weet dat ze van Love2wait ook skinny jeans verkopen.
heel toevallig dat je dat zegt!! ik was daar dus ook naar op zoek, gister echt een leuke zwangerschaps donkere skinny jeans/jegging gekocht, zit heeeerlijk! bij de prenatal, merk mamalicious. zit echt als gegoten, ben er zo blij mee! succes! oh en hij is trouwens heeeeeeel skinny
Ik heb ook eentje van Mamalicious, hele mooie, maar zakt me wel van de billen af en loop nu steeds te sjorren, terwijl ie in de winkel heel mooi zat en als ik hem omhoog trek ook wel. Iemand tips??