Iemand ervaring? Ingedaalde baby weer omhoog!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Vivian22, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Onze baby zat vanaf week 33 ingedaald en elke keer zeiden ze in t ziekenhuis met voelen, nou zit geen beweging meer in..
    Vorige week gestript en nu wilden ze het vandaag weer doen maar hij is weer omhoog gegaan... :( (wist niet dat dit mogelijk was..)
    Donderdag wordt ik ingeleid. Weten jullie of dit gevolgen heeft voor het inleiden? Of de manier van inleiden dan anders wordt ofzo...? Heb wel 2 cm ontsluiting..

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    mijn kindje was 2 weken terug ook ingedaald maar inmiddels niet meer.

maakt helemaal niets uit. en heeft geen invloed op het inleiden. dat je 2 cm ontsluiting hebt dat is het belangrijkste dan zijn het de weeopwekkers aanzetten en gaan met die banaan

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Bij mij was hij ook tot 37 weken ingedaald maar bij de 38 weken controle was hij weer uit mn bekken gefloept...

Ben ook ingeleid en bij mij had het als consequentie dat de ontsluiting maar moeizaam vorderde omdat hij dus geen goede druk op mn bmm kon zetten. Toen ik eenmaal mocht persen moest hij nog van best hoog komen wat er toe leidde dat ik een uur met weinig resultaat keihard bezig was en uiteindelijk de vacuüm en knip nodig waren...

4. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Okee beertje1987. Was ik al bang voor.. Ach ja wat moet dat moet.. Als ie er maar uit komt :)

Deel Deze Pagina