Zat net op Mp te kijken naar kleding, maar zie dat veel mensen zomerkleding(pakketten) aanbieden en ook gereserveerd hebben staan. Waarom zou je nu zomerkleding kopen voor een peuter met maat 92? Tegen de tijd dat het zomer is, heeft je kind toch misschien al een grotere maat?Gewoon benieuwd hoor , ik heb geen ervaring met vooruit kopen. Voor oudere kinderen zou ik het nog wel snappen denk ik.
Ik heb vooruit gekocht, heb net een pakket gekocht met voornamelijk winter kleding maar ook een deel zomer al. Tegen die tijd zijn er erg weinig pakketten omdat ze zo snel weggaan, en voor hogere prijzen Dit is voor mijn jongste, die blijft heel lang in 1 maat zitten. Zelfs trouwens ook een pakket verkocht vandaag met korte broeken en korte poloshirtjes
Oke, maar koop jij dan een maat groter, of de maat waar je kindje NU in zit? En hoe selecteer je op pakketten? Of koop je dingen ook los?
Maatje groter dan waar ze nu in zit. Ik koop vrijwel alleen pakketten zgan, zijn de truitjes niet zo uitgerekt. Je kan op mp zoekopdracht verfijnen, en dan optie pakket of setje aanvinken Je hebt echt hele mooie pakketten kleding voor maar 15/20 euro, echt geen geld en dan kan ik het zelf nog aanvullen als ik een leuk setje zie
Soms ga je in de winter naar een warme bestemming. Als je kleintje dan net uit de zomerkleertjes gegroeid is, is het ook wel handig. Want het hangt nu echt niet in de winkels.
Ik had een paar zomeritems te koop staan op MP. Een vrouw mailde mij of ik nog meer had aangezien ze op vakantie gingen. Ze heeft toen de halve zomercollectie van m'n dochter gekocht en heb er nog wat bij gedaan omdat ze meerdere dingen kocht.