Zat net op Mp te kijken naar kleding, maar zie dat veel mensen zomerkleding(pakketten) aanbieden en ook gereserveerd hebben staan. Waarom zou je nu zomerkleding kopen voor een peuter met maat 92? Tegen de tijd dat het zomer is, heeft je kind toch misschien al een grotere maat?Gewoon benieuwd hoor , ik heb geen ervaring met vooruit kopen. Voor oudere kinderen zou ik het nog wel snappen denk ik.
Ik heb vooruit gekocht, heb net een pakket gekocht met voornamelijk winter kleding maar ook een deel zomer al. Tegen die tijd zijn er erg weinig pakketten omdat ze zo snel weggaan, en voor hogere prijzen Dit is voor mijn jongste, die blijft heel lang in 1 maat zitten. Zelfs trouwens ook een pakket verkocht vandaag met korte broeken en korte poloshirtjes
Oke, maar koop jij dan een maat groter, of de maat waar je kindje NU in zit? En hoe selecteer je op pakketten? Of koop je dingen ook los?
Maatje groter dan waar ze nu in zit. Ik koop vrijwel alleen pakketten zgan, zijn de truitjes niet zo uitgerekt. Je kan op mp zoekopdracht verfijnen, en dan optie pakket of setje aanvinken Je hebt echt hele mooie pakketten kleding voor maar 15/20 euro, echt geen geld en dan kan ik het zelf nog aanvullen als ik een leuk setje zie
Soms ga je in de winter naar een warme bestemming. Als je kleintje dan net uit de zomerkleertjes gegroeid is, is het ook wel handig. Want het hangt nu echt niet in de winkels.
Ik had een paar zomeritems te koop staan op MP. Een vrouw mailde mij of ik nog meer had aangezien ze op vakantie gingen. Ze heeft toen de halve zomercollectie van m'n dochter gekocht en heb er nog wat bij gedaan omdat ze meerdere dingen kocht.
Ik heb ook al vooruit gekocht maar koop wel zgan kleding of nieuw. Zoontje zit net in 92/98 en heb voor de zomer ook 92/98. De shirtjes zijn nog wel te groot nu dus hoop dat het goed komt. De rede is dat het om het merk Z8 gaat en ik vond de zomer collectie 2015 super leuk! En via Facebook gaan de maten 92/98 super snel. De nieuwe collectie van Z8 is ook super hoor maar heb graag genoeg Zoontje groeit niet echt supersnel en dit is een dubbele maat vandaar.
Ik koop ook wel een stukje vooruit hoor. Dochter gaat nu langzaam richting 74, dus heb vast wat 80 dingetjes gekocht voor de zomer
Nu nog maat 68, soms shirtje maat 74 is wel wat groot! Maar maat 74 ligt klaar, geen idee wanneer hij het aan kan As hij straks in maat 74 zit, dan ga ik wat nieuwe dingen inslaan in een maat groter
Ik snap dat ook niet zo goed hoor. Net als dat ik er 3 jaar over heb gedaan om er aan te wennen dat ik in augustus al moet kijken naar winterjassen... Terwijl als ik nu een leuke wat warmere trui voor mijn kids wil hebben ik me wezenloos zoek omdat ze overal uitverkoop hebben en het meeste dus al weg is.. En dan heb ik het nog niet eens over schoenen