baby slapen op buik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cat2, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ons kindje slaapt altijd op haar rug. Vanmorgen lag ze ineens op haar buik, maar met hoofdje opzij. Niks aan de hand dus. Maar vanavond lag ze ineens in de box te slapen op haar buik met haar hoofd naar beneden. Ik ben geschrokken hiervan. Nu ligt ze in bed op haar rug. Maar voor hetzelfde geld draait ze op haar buik. We hebben aerosleep matje en hoeslaken. Meer kan ik niet doen. Maar ik ben wel erg geschrokken.

2. Veera

Veera Niet meer actief

Hoe oud is ze? Eng lijkt dat he maar dat is het niet hoor. Ze draaien vanzelf weer normaal. Hier slaapt ze sinds ze 4 maanden is op haar buik en soms helemaal met haar gezicht in haar knuffel gedrukt. 5 min later heeft ze die weer weg en is ze anders gaan liggen

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Zoontje slaapt sinds hij 2d oud is op zn buik. Als de nek sterk genoeg is, dan verleggen ze echt zelf hun hoofd wel. Geen kind verstikt zichzelf moedwillig.

4. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Hier sinds een maand of 3 ook altijd op haar buik, dit vind ze de fijnste houding en ze draait zelf haar hoofdje naar de zijkant om goed adem te kunnen halen. In het begin vond ik het ook eng, maar ze vind dit nu eenmaal het lekkerste slapen.

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier sinds 4/5 maand op de buik, ze slaapt zo veel beter. Heb ook een aërosleepmatras & babyfoon met camera, dus ben heel gerust :)
    En ze draaien hun hoofd wel zo dat ze niet met de neus in de matras liggen!

6. Koon

Koon Niet meer actief

Zou mijn dochter ook zo graag op haar buik leggen 's nachts, maar durf het echt niet.
    Overdag ligt ze in de box altijd op haar buik en draait regelmatig haar hoofdje even naar de andere kant.

7. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier een zoontje dat ook al bijna z'n hele leven op z'n buik slaapt. En ja hij ligt soms in de gekste houdingen en toen hij klein was soms ook met z'n neus in het matrasje zo leek het.
    Maar als ik dan goed keek zag ik dat hij toch 1 neusgat vrij hield zodat hij kon ademen en ik heb een babyfoon met camera waarop ik zag dat hij z'n hoofdje regelmatig zelf goed draaide.
    Vanaf dat hij zelf kon rollen maakte ik me eigenlijk geen zorgen meer, omdat ik wist dat hij zelf van z'n buik naar z'n rug kon rollen als dat nodig was of anders wel ging huilen omdat het hem niet lukte.

Deel Deze Pagina