Ik ben alle schaamte voorbij In het begin van onze relatie (net 2 weken samen) werd ik met spoed opgenomen vanwege buikklachten. Er was toen nog geen diagnose gesteld maar ik kreeg een klysma om de druk op mijn buik iets te verlichten. Hij kwam heel lief naar het ziekenhuis toe en besloot even eten te halen. Toen hij bovenkwam hadden ze de klysma net gegeven. Dus hij begint aan zijn maaltijd en ik trok het niet meer van de aandrang. Dus ik sta snel op uit het bed en terwijl ik nog weg probeer te rennen zit mijn infuuspaal vast, ik heb mijn hele broek volgepoept. Je zag het er gewoon langslopen Ik werd diezelfde avond geopereerd omdat ze niet wisten wat de pijn veroorzaakte. Ik heb na de operatie morfine gekregen maar daar krijg ik gekke huidreacties op. Dus ik heb schijnbaar de hele tijd aan mijn neus lopen krabben. Toen ik van de uitslaapkamer kwam stond hij mij op te wachten en ik vond hem al zo raar kijken. Toen hij weg was lachte mijn moeder mij zo hard uit. Ik was net Rudolph. Ik had een enorme rode opgezwollen neus. Het is echt een wonder dat hij niet keihard weggerend is
Ik loop graag even in mijn blootje rond na het douchen om helemaal op te drogen en das geen issue, mijn vriend doet dit ook wel eens. Boeren en scheten is ook geen probleem. Duurde wel 3 jaar bij mij voordat ik dat durfde xD nu maakt het allemaal niks meer uit. Plassen kunnen we ook bij elkaar. Poepen gaat mij te ver en als ik ongesteld ben hoeft hij dat ook niet te zien. Maar ben ook heel blij dat we ons zo vrij voelen bij elkaar haha. Alleen soms is het niet zo sexy als hij zin heeft in seks, dan eerst een boer laat voordat hij mij kust, dan een vieze stink scheet onder de dekens en dan nog zeggen 'oh ik moet eerst nog even kakken en dan kunnen we' ja, dan is mijn zin wel weg xD dus dat is iets te vrij op sommige momenten!
Boeren, scheten, naakt rondlopen (ga ook graag naar de sauna) : check! Ik ben klein van stuk en mensen vinden mij aaibaar (ja echt mensen zitten graag aan mij haha, ik ben zo bedreigend als een kitten blijkbaar). De kop als ik dan een grote kerelboer laat is wel goud waard 'dat kan toch niet uit zo'n kleine, lieve vrouw komen??????' 1 ding doe ik niet: ik wil hem niet zien plassen en ik wil niet dat hij mijn toiletgang ziet. Sterker nog, voor de grote boodschap loop ik zelfs naar boven toe. Hij moest mij na een operatie wel begeleiden naar de wc en erbij blijven, ik haatte het. Alhoewel t bij een buikgriep t niet altijd goed gaat en hij in bed getuige is van t resultaat (denken dat je alleen ineens moet spugen en de emmer pakt en tijdens t spugen 'ohoh' moment hebt maar te laat en man wakker wordt van een uiterst elegante situatie)
Hier ook totaal geen schaamte! Eigenlijk doen we alles in bij zijn van elkaar behalve de grote boodschap. Weleens voorgekomen dat ik toch was doorgelekt en hem dan vroeg of hij een schone onderbroek kon aangeven. Tijdens de inleiding van de bevalling zat ik aan zoveel toeters en bellen en ik ben links van mijzelf en daar zaten ook alle toeters en bellen aan. Dat ik op het ziekenhuis naar toilet moest en mijzelf dus niet kon afvegen omdat de infuus naald dan pijn ging doen in mijn hand omdat alles in de weg zat.. Toen ook zijn hulp ingeschakeld ook om mijn broek etc omhoog te doen. Voelde eerst ongemakkelijk om hem te roepen, maar kreeg het zelf niet voor elkaar en hij zei gewoon doodnormaal van ja dat hoort er toch ook bij. En achteraf vond ik dat fijner dan wanneer een (vreemde) verpleegster mij had moeten helpen, aangezien ik het hoe dan ook zelf niet kon.
Ik schaam me nergens voor. Maar boeren kan ik niet, hoeveel ik ook oefen. Scheten laat ik op de wc omdat ik het zelf ook vies vind als iemand dat doet waar ik bij ben. En plassen en poepen lukt me niet als iemand kijkt of zelfs met me praat daar heb ik ontspanning en focus voor nodig dus alleen het naakt rondlopen blijft over en dat doe ik wel regelmatig na het douchen naakt naar de slaapkamer enzo. Ik word trouwens ook boos op iedereen hier in huis die scheten laat en er daarna ook nog eens om moet lachen ik haat scheten!
Dit! En het is geen kwestie van schaamte of mij niet 100% op mijn gemak voelen bij hem. Ik hoef gewoon bepaalde dingen niet van hem te zien (toiletgang ook niet!) en sommige dingen hou ik ook echt voor mezelf!
Mijn man en ik doen echt alles in elkaars bijzijn. Boeren, winden, plassen (toilet in de badkamer, dus tja...) Poepen liever niet, maar dat is meer vanwege de geur dan wat anders. Soms grap ik er weleens over: 'Weet je nog, in het begin, toen we dat soort dingen niet deden waar de ander het kon merken? Goede oude tijd '
Mijn vrouw en ik kunnen allebei niet op commando boeren. Als ik per ongeluk een boer laat ben ik altijd enorm trots op mezelf haha Naakt rondlopen doen we allebei. Scheten laten doen we allebei niet in elkaars bijzijn... plassen wel, poepen niet...
Windjes laten..tja.. we doen het wel, maar liever loop ik toch even een andere ruimte in. Haha. Vind het niet erg smakelijk. Verder ben ik een enorme "open deur plasser". Poepen daar en tegen wel weer met de deur dicht. Verder zijn we hier gewoon bloot zonder gene.
Ik ben 3 keer bevallen waar hij bij was. Zou niet best zijn als ik me nog ergens voor zou schamen waar hij bij is.
Eigenlijk schamen we ons voor vrij weinig! We lopen beide regelmatig naakt rond, we boeren, laten scheten enz enz. Naar de wc gaan doe ik wel echt zonder hem en met de deur dicht. Hij doet dit ook gelukkig. Niet omdat we ons schamen maar omdat we dat stukje gewoon niet hoeven te zien. Na mijn operatie van de zomer begeleidde hij mij naar de wc maar moest toch echt buiten wachten. Toen ik voor de operatie in een potje moest plassen heeft hij daarna wel heel lief dat potje met urine urenlang vastgehouden
Naakt lopen doe ik ook niet. Na twee zwangerschappen en die 20 kilo extra schaam ik me dood voor mijn lichaam. Zowel naakt als met kleding aan. Beïnvloed ook echt mijn dagelijks leven. Mijn man laat wel scheten etc in mijn bijzijn. Poepen en plassen hou ik voor mezelf.
Nou dat dus inderdaad en dat heeft niks met schaamte te maken, maar ongegeneerd boeren of scheten zitten laten vind ik ook gewoon smerig.
Van deze 4 zou ik alles zo kunnen doen, maar enkel plassen waar hij bij is doe ik niet, omdat hij dat zelf niet fijn vindt Mij zou t dus weinig kunnen schelen. Was laatst bij mn moeder en moest plassen. Toen zat ik met een half open deur omdat de jongste nogal eens naar mama toe wil. Kwam mn moeder dus aan en begon een heel verhaal Toen dacht ik wel even: ja mam, dat we dat nou vroeger deden toen we bij elkaar woonden a la, maar nu mag je me echt wel wat privacy geven hoor
In de stank van een ander moeten zitten maakt die ander in mijn ogen zeer onaantrekkelijk. Libido killer. Als het een keer per ongeluk gaat oké, we zijn allemaal mensen. Maar constant lopen ruften in elkaars bijzijn? Onnodig, onaantrekkelijk, onsmakelijk.
Precies en idd wat je zegt, een keertje per ongeluk, ja hoort erbij, kan gebeuren, maar bewust, terwijl die ander erna in de stank mag zitten. Jak. Echt niet he. Super onaantrekkelijk.
Scheten en boertjes laten wel, helemaal als ze inwendig ongemak veroorzaken. Plassen ook. Poepen niet. Als ik ongesteld ben, gaat de deur ook op slot. Maandverband en tampons liggen gewoon op het plankje bij de wc. Als ze op zijn, haalt ie ze ook rustig op met boodschappen doen.
Dit idd. Maar ik vind scheten echt onaantrekkelijk dus doe dit niet in zijn bijzijn, andersom wel helaas...
Mijn vriend doet ''alles'' vanaf week 1 bij mij. Ik niet, nu na een jaar ook niet, plassen kan ik niet als ik iemand hoor, windjes laat ik eigenlijk nooit. Boeren doe ik wel eens. maar de keren dat ik dat bij hem deed zijn op 1 hand te tellen