Geen schaamte...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 10 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Fijn dat dat bij jullie zo is, maar het kan ook anders helaas en dat kan dan aan jezelf liggen. Misschien heb je wel een operatie gehad of ben je dikker geworden na een zwangerschap of heb je loshangend vel na veel afvallen. Allemaal factoren die mee kunnen spelen. Gek in jouw ogen misschien, maar vooral heel erg verdrietig voor iemand die zich zo voelt en dat graag zou willen veranderen maar dat lukt niet.
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Ik ook! Lekker alle lichten aan en de ramen ook nog open :roflmao:
    Nee dat is een grapje natuurlijk maar ik vind het in het donker ook minder prettig.
     
    toch3 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Haha ik draai me gewoon om en ga slapen, dan merk ik er niets meer van :roflmao:
     
    lidu1 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier is dat 2x zo verschillend geweest.

    1e zwangerschap, van 54 kilo naar 86 kilo. Week na de bevalling 68 kilo en pas een jaar later weer 60 kilo en de 10 jaar daarna nooit meer onder de 58 kilo gekomen en mijn figuur was gewoon anders. Heupen waren breder geworden. Gelukkig wel weer een platte buik en nergens strepen overgehouden.

    2e zwangerschap van 60 kilo naar 72 kilo. 1 week na de bevalling weer 62 kilo en binnen 4 weken weer hetzelfde strakke figuur en zelfs 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap (58 kilo).

    Nu zit ik op 56 kilo maar nog steeds echt bredere heupen dan voordat ik kinderen kreeg. De verhoudingen zijn veranderd, ben allang blij dat ik er na 2 kinderen strak en streeploos ben uitgekomen.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  5. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Ik bedoel er mee te zeggen dat ik het heel gek zou vinden in onze relatie. Ik heb zelf nml nog nooit iemand gezien die perfect is. Het is idd erg jammer als mensen zich onzeker voelen over bepaalde dingen zeker in bijzijn van je eigen partner, als je daar niet volledig jezelf durft te zijn lijkt me dat enorm rot voelen.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik zal je vertellen, het gaat zo ver, dat ik ivm slaap scheten ben overgestapt op 2 1 persoons dekbedden :roflmao:
    Mijn man heeft de eigenschap scheten in zijn slaap te laten, doe ik vast ook, maar ik haat hem erom. Als die dan onder het dekbed zaten was dat nog niet zo een drama. Maar als hij dan draaide in zijn slaap en het dekbed strak trok dan kwam die lucht eronder vandaan. Dan sprong ik meteen uit bed, vloekend, raam wijd open, dan kon ik hem wel wat aandoen. Nu soms nog last als hij draait en zijn rug / kont komen onder het dekbed vandaan maar met eigen dekbed draai ik dan wat makkelijker weg en heb ik er minder last van :oops:
     
    siriel vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb dus geen schaamte met de ramen open (vind ik zelfs een beetje spannend). Man wel af en toe als hij mij dan te luid vind. Ik kan me er echt niets van aantrekken als iemand zou kunnen horen dat we sex hebben. Dat is toch juist normaal en gezond op deze leeftijd en in een huwelijk!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Al ben je 80, dan nog is het normaal!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Fran89

    Fran89 Actief lid

    8 okt 2017
    142
    122
    43
    Vrouw
    Inderdaad, na 2 bevallingen ben ik de schaamte periode ook wel voorbij. Toilet bezoekjes zijn wel privé, maar mocht het nodig zijn dan is het ook niet anders hoor.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. Kat1981

    Kat1981 Fanatiek lid

    7 dec 2009
    1.910
    1.664
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Onze wasmachine en droger staan bij ons op zolder. Het komt regelmatig voor dat ik de wasmachine inlaad, en dat ik me dan bedenk dat ik de kleding die ik aanheb, gelijk erbij indoe. Ik heb mijn partner nog nooit horen klagen als ie me dan op dat moment naakt aantreft.;)

    Scheten laten gaat me iets te ver. Partner heeft daar minder moeite mee en lacht zich kapot als ik er per ongeluk eentje laat vliegen. Ik tref partner en dochter, bijna 7, regelmatig aan tijdens een "boer en scheet wedstrijd" (Die onze dochter 9 van de 10 keer nog wint, ook)
     
    Kukido en Iertje81 vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat doe ik ook heel vaak :roflmao:
     
    Kat1981 en Kukido vinden dit leuk.
  12. Leeuwtje83

    Leeuwtje83 VIP lid

    8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Als ik 's avonds na het douchen naakt door het huis heen wandel hoor ik mijn man ook nooit klagen. Integendeel, zelfs :D
     
    Kukido en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    #93 Fantykoekie, 12 nov 2019
    Laatst bewerkt: 12 nov 2019
    Ik schaam me nergens voor. Alleen naakt rondlopen doe ik niet maar dat is omdat ik alles onder de 25 graden koud vind. Ik droog me zelfs in de douche af met de douchedeur dicht voor de kou, de kleren liggen 2cm van de douche af. Vriend en zoon mogen gewoon op de badkamer zijn maar die krijgen ruzie met mij als ze de deur van de badkamer open doen want er mag absoluut geen kou naar binnen komen.

    Alleen boeren laten kan ik niet. Vriend heeft het mij verschillende keren willen leren maar ik krijg het niet voor elkaar. :roflmao:

    Ow ja de grote boodschap doe ik ook liever alleen. Zo blij dat zoon mij niet meer volgt. :roflmao:
    Heb hem ook altijd weggestuurd gelijk een hondje : kssst allee ga weg en doe die deur dicht! :p
    Of ik deed die gewoon op slot.
     
  14. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Zeker gezond en dat zelfs op iedere leeftijd. En dat soms iemand daar toevallig iets van hoort, oké. Maar als je van jezelf weet dat je daar veel geluid bij produceert is het natuurlijk niet meer dan normaal dat je daarbij rekening houdt met andere mensen. Niet iedereen hoeft regelmatig mee te genieten van andermans uitbundige seksleven. Dat heeft dan weer wat mij betreft weinig met schaamte te maken, maar meer met fatsoen. Ik kan mij de reactie van je man dan ook wel voorstellen in zo'n geval.
     
    Syane, Whoopy, MinnieMouse94 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Noem me kinderachtig en of smerig maar serieus..
    Als mijn man en ik in de auto zitten en ik dan een "stink" scheet laat dan moet ik echt moeite doen om niet te lachen om het te verraden dat hij dadelijk een lucht onder zijn neus krijgt waar je U tegen zegt.

    *beeld zich het in achter haar pc scherm en kan de lach nu al niet in houden.

    Verder staat bij mij vaak de deur open ivm de kinderen en bij hem de deur dicht, naakt lopen doen we beiden al heb ik daar iets meer "problemen" mee ivm mijn vetschort, hij vind me in ieder geval prachtig (hoe dan??)
    Er is iig weinig tot geen schaamte bij ons.
     
    LaLaS, NiVa0230 en Iertje81 vinden dit leuk.
  16. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.651
    21.154
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Nou dit. Een keer per ongeluk kan natuurlijk gebeuren, maar wat onaantrekkelijk als iemand dikke boeren en scheten laat expres waar je bij bent. Hem zien plassen en poepen hoef ik ook niet. Gelukkig hebben we een tweede toilet boven, die niet in de badkamer is.
    Ik vond het anders toen hij in het zh lag na zn ongeluk. Toen heb ik hem met liefde naar de wc geholpen als dat moest. Maar gewoon thuis in normale omstandigheden, nee dank je.
     
    Paris91 en suus1983 vinden dit leuk.
  17. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.024
    25.493
    113
    Geen schaamte. Ik plas met de deur open, hij laat scheten, we hebben seks met het licht aan.

    Ik zou niet met iemand willen wonen waarbij ik me in moet houden. In mijn eigen huis wil ik 100% vrij zijn. Dat houdt voor mij ook in 3 weken niet scheren en maandverbandje vervangen met de deur open als dat zo uitkomt.
     
    NiVa0230 en Iertje81 vinden dit leuk.
  18. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.288
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij doen niet aan schaamte in huis. En zou ik ook echt niet willen.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  19. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Als ik uit bed zou moeten voor elke scheet zou ik beter gewoon niet meer naar bed gaan.
    Ik heb PDS en mijn man weet dat ik het echt heel rot vind als ik (vooral wat de geur betreft) weer eens een slechte dag heb. Hij weet ook dat ik vaak veel pijn heb en hij vind het dan ook rotter voor mij dan voor hem.

    Verder is iedereen hier vrij maar tijdens het eten graag netjes weglopen voor een scheet en boeren gewoon met de mond dicht laten en pardon er achteraan.

    En ja een enkele keer maken we grapjes waarbij een harde boer of scheet gelaten word maar de kinderen beseffen erg goed dat dat niet altijd kan en ook niet bij anderen.
     
  20. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Ik heb bodys zoals een rompertje:p
    Mijn vriend weet het, vind het jammer want vind mij geweldig zoals ik ben. Maar accepteert het wel
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina