Geen schokkende berichten?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SandraK, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik lees er anders net weer een paar..... :cry:

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het klopt dat ze liever hebben dat zulke berichten niet gepost worden.
    Maar, de titel is vrij duidelijk. Je kan er dan altijd nog voor kiezen om er niet op te klikken.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Helemaal waar Amaranta.

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Nou sorry hoor, maar ik vind de titel al schokkend!
    Ik wil dat soort dingen niet lezen... dus ook niet "per ongeluk" in een titel..
    Maar ik begrijp dan ook wel weer dat je titel wel duidelijk moet zijn... maartoch.. bah.. word altijd een beetje raar van dat soort titels :(

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mensen kunnen het ook gewoon laten zulke berichten te plaatsen, zelfs de titel al is al om onpasselijk van te worden.
    Er staat ook duidelijk onder de lounge vermeld dat er geen schokkende dingen geplaatst mogen worden.
    Als mensen graag dit soort dingen lezen vinden ze dat wel op de daar voor bestemde nieuwspagina's en niet op een zwangerschaps forum.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    de titel inderdaad ok al schokkend wil het eerlijk gezegd ook niet weten.... maar er geberuen zulke dingen helaas in de wereld en kunnen we niks aan doen.. laten wij dan maar trots zijn dat we een gezond verstand hebben

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Als er nu in titel aangegeven wordt dat het bericht schokkend is, dan is het op eigen risico als je het toch leest.

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat vind ik dus ook...
    Al kies je ervoor om het niet te lezen....helaas heb je toch gelijk mogelijke beelden van zoiets in je hoofd zitten.. :cry:

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Misschien is het een optie, dat als er toch iemand zo'n bericht wil platsen ze als topic titel schokkend bericht kiezen, en verder niks, dan weet iedereen dat het een schokkend bericht is, en dan heb je zelf de keuze of je het wil lezen of niet.

10. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Misschien een Subforum (of gewoon 1 algemeen topic) met als Titel "Schokkende berichten"
    Je ziet dat je de schokkende berichten toch niet helemaal kan tegen houden.
    Alles in 1 topic met 1 duidelijke titel en dan ben je vrij om het te lezen of niet.

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maar wat voor de een schokkend is, is het voor de ander niet.

Ik heb hier ook een aantal titels zien staan, waarbij ik me werkelijk heb afgevraagd wat de beweegreden is om zoiets op een zwangerschapsforum neer te willen zetten.

Zelfs bij de titel werd ik al onpasselijk.

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :confused: is toch erg eigenlijk?! Als er een dergelijk topic op een zwangerschapssite moet komen?
    Maar dan zijn wij wel meteen van die vreselijk berichten af idd. Want ik zal het niet in mn hoofd halen om een subforum met "schokkende berichten" te openen :confused:

13. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Er staat toch films televisie en NIEUWS , en dit is nieuws , wel niet zo'n gezellig nieuws maar ik bedoel welcome to the real world , dit soort dingen gebeuren ... of denk je als ik het niet zie , gebeurt het ook niet ?

14. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Wat is dat nou voor onzin!
    Ik hoef niet dat soort berichten hier te lezen om te weten dat er vreselijke dingen gebeuren in de wereld hoor!
    En al helemaal niet op een pagina waar ik voor mn plezier kom.
    Als ik het nieuws wil lezen ga ik wel naar een nieuwssite. En los daarvan: er word duidelijk gemeld: geen schokkende berichten!
    De een kan daar misschien iets beter tegen dan de ander, maar dat wil nog niet zeggen : als ik het niet zie, gebeurt het ook niet? (welcome to the real world? :rolleyes: tjongejonge)
    Wat een belachelijke opmerking. Alsof ik het niet erg vind wat er gebeurt in die walgelijke nieuwsberichten! Alsof ik mn ogen er dan maar voor sluit omdat ik hier dat niet wil lezen?!
    Ik reageer niet gauw boos op iets hier op zw. p. maar dit vind ik echt een idiote opmerking.

15. nicole26

Ik zeg toch ook niet dat je het niet erg vind , maar ik bedoel ermee te zeggen dat het er ook bij hoort en als iemand dat hier bij nieuwsberichten zet dat toch ook moet kunnen , en overdrijven is ook een kunst ... je reageert alsof ik je persoonlijk beledigd heb wat ik dus NIET gedaan heb het was in het algemeen bedoeld , jeetje zeg ..

16. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ik zeg niet dat je mij persoonlijk beledigd hebt, maar ik voel me wel aangesproken ja.
    En ik denk dat iedereen wel weet dat dat soort berichten ook bij het dagelijkse leven horen.
    En hoezo overdrijven is ook een kunst?
    En ik maakte me idd kwaad, omdat ik las: "welcome to the real world".. Ik trek me dat soort schokkende berichten juist te erg aan, dus vond ik het niet leuk dat ik het idee kreeg dat je bedoelde dat wij onze ogen daarvoor sluiten.
    Sorry als ik te fel gereageerd heb.

17. nicole26

Er was niets persoonlijks aan mijn hele bericht bedoeld en ik wou er ook niemand mee beledigen , het is gewoon een uitspraak in het algemeen bedoeld , no hard feelings ...

18. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Voor je het forum over films, tv en nieuws aanklikt, is er het volgende te lezen:

Films, televisie en nieuws
    Het forum voor berichten over televisie programma's, films en (internet) nieuws. Geen schokkende berichten of materiaal plaatsen aub.

Als moderators zullen we er zo allert mogelijk op zijn dat de echt schokkende berichten gesloten of verwijderd worden.

Vriendelijke groet,
    Kiki
    Moderator

19. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    uhm oek oek ben het met je eens het is een stomme opmerking die nicole wel een beetje anders had kunnen formuleren!

maar in hemels naam, waarom moet iemand hier schokkende berichten kwijt die 9 van de 10 x ook nog eens over kinderen gaan!

het is een ZWANGERSCHAPSforum, iemand enig idee wat dat inhoud?!?!
    ok er zijn subforums die daar niet over gaa, maar houd het een beetje gezellig zeg!

geen subforum voor schokkende zooi PLEASE!

20. nicole26

Wat is er stom aan als ik te weten geef dat het gewoon bij het leven hoort , val er niemand persoonlijk bij aan dus begrijp echt ff niet wat er stom aan is en wat ik anders had kunnen formuleren ..

Deel Deze Pagina