Wat is dat vrouwtje toch eraan onderdoor gegaan. http://videonieuws.upclive.nl/?page=pla ... sitestat=0 Zo sneu ook weer voor haar kinderen...... Edit Moderator: Verplaatst naar Films, Media en Nieuws.
pfff zielig allemaal zeg... bestond er maar geen ellende op deze wereld.. en over vreugde en geen oorlog.. maar helaas zal wel nooit gebeuren ben ikbang
Als je eens ziet hoe achterlijk die paperazi doet dan zou ik ook knetter gek worden. Dat meisje wordt al van jongs af aan gevolgd door alles en iedereen, gepushed door haar moeder om bekend te worden en uiteindelijk beland ze met niks in de goot. Ik hoop dat ze snel inziet hoe stom ze bezig is en vooral gaat inzien dat haar kinderen een normale moeder nodig hebben, ik ben bang dat het niet goed gaat aflopen met haar.
ben ik het mee eens ben ook bang dat het niet goed afloopt met haar... dat het oppeens zo is omgelsagen als ik nog eens terug denk aan 1 van haar eerste nummers echt zo jonge meid die er verolijk uitziet en als je dan dit allemaal ziete bizar gewoon...
Ik vind het zowel zielig voor de kinderen als voor britney zelf. Hoop idd dat de kinderen het niet meer kunnen herinneren als ze groot zijn. Maar vind dat de pers haar ook met rust moet laten. Die kevin is net zo slecht voor de kinderen als zij op dit moment. Hopelijk kikt ze snel van alle slechte dingen af en kan ze gewoon een rustig leven lijden met haar kinderen. En als ik mijn kinderen zou moeten overdragen aan zo een slechte vent als die kevin zou ik ook alles doen om het te voorkomen. En dan wordt zij weer zwart gemaakt.
Ik heb zo'n medelijden met Britney ( ja met haar ja ), die meid heeft een fikse postnatale depressie plus nog wat meer en ja....begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat de kinderen de dupe zijn maar ze hebben ook een vader, Brit moet geholpen worden en wat doet haar moeder, een boek uitgeven over opvoedtechnieken ipv dat ze energie steekt in haar dochters zodat brit beter wordt en jamie lynn niet zwanger had geraakt.....nu zit brit aan de onderzijde van de samenleving, ze krijgt iedereen over zich heen en dat is hard....en ja dan krijg je dat ze beroemd is en blablabla maar ze was een kind die eraan begon en volgens mij wist brit heel niet waar ze aan begon en daar moet ze nu samen met haar kinderen de wrange vruchten van plukken.
Dat is niet bekend, maar haar zoontje is ook afgevoerd. Het eerste wat toen in mij opkwam ze probeerde miss. wel zelfmoord te plegen en wilde haar kinderen miss. mee nemen of iets dergelijks. Paparazi maakt het leven van mensen een hel, en die moeder is geen haar beter die heeft haar gewoon gepushed om bekend te worden. Dat zusje gaat haar nu ook achterna, zwanger en straks ook met haar neus in de poeder. Wordt tijd dat die kinderen eens onder de hoede worden genomen door een persoon die het beste met ze voorheeft ipv alleen dollar tekens ziet.
Ze moest de kinderen afstaan aan haar man Kevin volgens de voogdij regeling, maar ze weigerde en hield de kinderen binnen. Omdat ze erg eng/gek deed, is de politie gebeld, ze flipte door (had ook drugs gebruikt) en toen hebben ze haar afgevoerd. Ik ben het eens met het feit dat ze erg gevolgd wordt en vanaf jongs af aan wordt geleefd, maar aan de andere kant, ze gaat elke dag uit, zoekt paparazi op, doet gekke uitspraken, gebruikt drugs, scharrelt nu met een paparazzi fotograaf en nog erger komt niet opdagen bij haar voogdijzittingen en ga zo maar door (ik ben heel erg en volg alles celebs en kijk/lees alle US blogs... ) Ze kan er ook voor kiezen om gewoon thuis te blijven, voor kindjes te zorgen, af te kicken en haar leven op de rit te krijgen. Over die Kevin zijn ze in de US nu heel enthousiast. Hij partied niet meer, zorgt goed voor zijn kindjes en is zeer bezorgd om Britney.
Britney zit in een neerwaarste spiraal, die komt er niet bovenop zonder echte hulp. En wat betreft de kinderen, die zijn nu bij vader die blijkbaar wel goed zorgt voor zijn kinderen.....ze moeten britney de tijd geven beter te worden en daar worden die kinderen niets minder om want ze hebben iemand die voor ze zorgt. Tuurlijk hoort moeder thuis bij kinderen, oftewel verantwoordelijk te gedragen maar dit is nu niet zo en meestal zijn het de vaders die het ervan nemen en dan hoor je niemand maar als het moeders is
Ik vind dat mensen zo snel een oordeel over haar hebben en doen alsof ze er alles van af weten. Ik neig er eerder naar medelijden met Britney te hebben. Je zal maar zo moeten leven, want het is nu volgens mij een moeten voor haar. Als ik zo door papparazi op mn nek zou worden gezeten zou ik ook doordraaien! by the way, ik zou er ook niet gek van staan te kijken als ze een postnatale depressie heeft! ik hoop voor haar en haar kindjes dat ze gauw in beter vaarwater komt.
Oef, die moeder van Brit... Met d'r boek over opvoeden! Die gaat ze waarschijnlijk uitstellen, omdat nu het 16-jarige zusje van Britney zwanger is. Wie koopt dat boek dan nog, kijk hoe haar kinderen terecht zijn gekomen... Maar wie zijn wij om te oordelen? Ik ken ze niet persoonlijk. Het is verschrikkelijk voor de kleine kinderen die hier de dupe van worden...
Ik zou ook gestoord worden hoor.....als je ziet hoe de fotografen achter die ambulance aanrennen? Dat doen ze in haar dagelijkse leven ook....ik zou er allang eentje om zeep geholpen hebben....dus sja....hoe gek is zij dan?
Als je een verknipte jeugd hebt gehad en constant door de paparazzi achtervolgd wordt,word je vanzelf knettergek. Ik heb medelijden met het arme kind...
eigenlijk is het hele verhaal idd in en in triest. ik hoop in ieder geval dat het met de kindjes goed komt en dat die goed opgevangen worden. ben bang dat we dit jaar nog heel slecht krijgen van britney spears, dan begrijpt iedereen wel wat ik bedoel. joyce
Ik zou er inderdaad ook niet raar van opkijken Joyce... Ik heb ook medelijden met Britney. Hoop serieus dat Dr. Phil het één en ander kan bereiken met haar!