nummerbord verwondering

Discussion in 'De lounge' started by Rosao, Jan 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik vraag me af of iemand wel eens een nummerbord met 4 dezelfde letters heeft gezien (en op de nieuwe borden 3 dezelfde letters). Ik zie regelmatig 3 x dezelfde letter op de oude borden, maar 4 heb ik dus nog nooit gezien :)

2. babs81

babs81 Niet meer actief

nee maar dat komt misschien nog wel? ze zijn nu bezig met de letter K?? tenminste... we hebben net een nieuwe auto sinds vorige week,.,. en is met de K gezien deze oploopt....
    en is nu 1cijfer-3letters-1cijfer TOCH??

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    zie ook regelmatig nummerborden met net 1 andere letter dan de rest. Kan me niet herinneren dat ik ooit iets met 4 dezelfde letters heb gezien. Maar heb wel een tik dat ik altijd op nummerborden moet letten. Heb net zelf een nieuwe auto en ben altijd op zoek naar nog een nieuwere.

Nieuwe nummerborden zijn: 2 cijfers, 3 letters, 1 cijfer
    behalve hele nieuwe bestelbusjes die kunnen een nummerbord hebben met: 1 cijfer, 3 letters, 2 cijfers hebben.

4. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Toevallig zag ik net gisteren hier in Portugal een nederlandse auto rijden met 4 X-en. Op de nummers (eerste twee tekens) heb ik niet meer gelet.

5. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vriend van mijn man, heeft 4 keer een F op zijn plaat staan.

6. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik heb ook een beetje een tik met nummerborden, 4 dezelfde tekens, ik maak er woorden van en ik kijk altijd of ik een nummerbord met een 3 of een 4 erop kan vinden (dat kleine cijfer dat aangeeft hoe vaak het nummerbord al vernieuwd is). Beetje dom eigenlijk :)

@yenolah: ze bestaan dus toch!!! Nou word ik natuurlijk nog fanatieker :)

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Dat heb ik met belgische nummerborden. Hebben meestal 3 letters, en daar zitten leuke combi's bij. Fuc Duf Dom Maf.

Jelina let altijd op nummerborden met een cijfer 8. Mama kijk daar is weer een 8.

8. haha ik maak ook altijd woorden
    hier in het dorp rijd een auto met RR TF
    en daar heb ik rare t**f van gemaakt, want degene in kwestie is ook een rare :D

en ik weet zowat van heel mijn vienden en kennissenkring de kentekens op te noemen, maar datzelfde heb ik ook met 06 nummers

schijnbaar een cijfertic;)

9. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Ik zag voor een paar weken geleden een auto met het nummerbord XX-XX-69 rijden. Ik dacht dat het een grapje was :)....Maar het viel wel meteen op!

10. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Wij deden vroeger met mijn vader altijd punten tellen op een nummerbord. Twee dezelfde letters/cijfers was 2 punten en stonden ze naast elkaar dan waren het 4 punten. Ik vond het nooit leuk als mijn ouders een nieuwe auto hadden gekocht en een nul-punten nummerbord hadden.

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Geen 4 dezelfde letters, maar wel een gekke combinatie als je er woorden van maakt... ik had een auto met ..-FB-FB
    Komt er iemand bij ons binnen: "goh wat heb je een mooie nieuwe auto! Als dat maar geen Foute Boel, Foute Boel wordt"

Voor mijn werk kwam ik regelmatig bij bedrijven en dan moest je je kenteken vermelden aan de receptie. Meestal herkenden de dames me dan wel, maar het kenteken onthoud je natuurlijk niet. Als ik dan zei ..-Foute boel, dan werd het tweede Foute Boel er al lachend achteraan geroepen.

Share This Page