Ik wil graag een Bolle buik fotoshoot laten doen..nu heb ik er een gevonden wat mij erg aanspreekt, maar vind ik veel te ver weg! Is namelijk ruim 2 uur rijden dus nu ben wil ik eerst kijken of er bij mij in de buurt ook zoiets zit. Ik hou van strakke foto's maar ook heel gevarieerd zoals met muisjes en strikjes op je buik enz. Wie heeft waar een zwangerschaps fotoshoot laten doen en heeft ook een link of weet een goede? Handig voor ook andere meiden om te zich te oriënteren
Kinderkoppies! Babyfotografie en kinderfotografie in onze fotostudio in Papendrecht in Papendrecht. Heb daar o.a. zwangerscha laten fotograferen. Staat alleen niet zoveel voorbeeld op de site daarvan maar de prijs is ook aantrekkelijk.
Ik ken haar van en ander forum en ze maakt echt geweldig mooie foto,s ze komt geloof ik ook naar je toe dacht ik. In Portret, het mooiste moment voor altijd - In Portret
Bedankt allemaal! Jammer genoeg nog steeds niet in mijn buurt ivm privacy kan ik hier ook niet zeggen waar wel ...maar ik hoop dat er nog meer reacties komen...maar misschien hebben andere meiden er wel wat aan..de sites zien er iig echt mooi uit!
ik ben ook gesteld op mijn privacy, dus snap je wel maar mss kan je vermelden: noord/oost/zuid/west nederland ? of welke provincie ?
Hoogeveen weet ik er ook 1: FOTOS-ENZO Fotografie & Visagie 25 euro volgens mij. Krijg je veel foto's voor.
zwangerschapsfotografie, babyfotografie, pasgeborenen fotografie, familiefotografie ook leuk om zomaar eens ideetjes op te doen
@Nairam, noord-holland hihi stom is dat he dan denk je meteen dat mensen je gaan herkennen maar goed better safe than sorry toch
Je dikke buik op de foto | Zwangerschaps- en babyfotografie In Hengelo. M'n vriend en ik staan op de voorpagina
Fotograaf voor portret, kind, bruiloft, evenement en mode wij gaan hier volgende week heen, heb al een fotoshoot laten doen vlak voor mijn zwangerschap en ben zeer tevreden