Wanneer regel(d)en jullie het geboortekaartje? Hoe ver van te voren zochten jullie deze uit? Iemand nog tips voor leuke websites waar je leuke (klassieke) geboortekaartjes kunt bestellen?
poeh... bij 25/27 weken ofzo boeken gehaald? uitgezocht en toen hadden ze bij ongeveer 7 maanden een proefdruk klaar ofzo? tsja websites geen tips voor ik hou niet van internet kaarten... vind de kaarten en kwaliteit niet mooi en vaak reclame achterop.... vind t altijd goedkoop lijken.... wij zijn dus bij de drukker geweest hier krijg je boeken mee wel fijn kun je ook de kaarten voelen en echt goed zien enzo
Bij de vorige zwangerschap hebben we het denk ik met 30 weken geregeld, bij deze zwangerschap hebben we net besloten... Wij hebben beide keren bij liefleukeneigen gedaan, leuke kaartjes, goede service, erg fijn! Een tip: bekijk niet teveel websites, je wordt helemaal tureluurs... Zoek op iedere site die je vindt de leukste en ga daarna beslissen welke dan de allerleukste is... Veel zoekplezier!!!
bij de eerste heb ik het ook bij de drukker laten doen omdat we toevallig daar een leuk kaartje tegenkwamen. Maar ik heb nu op www.lillyfee.nl leuke kaartjes gezien en veel websites kan je gratis of tegen een kleine vergoeding een proefkaartje laten drukken. Je kan dat vaak tegen betaling laten doen als je je eigen gegevens erop wilt hebben maar vaak hebben ze een aantal kaartjes standaard op voorraad die ze je toesturen. Op dit manier kan je prima de kwaliteit en kleuren beoordelen en verschillende soorten papier vergelijken.
Wij hebben geloof ik met een week of 30 het geboortekaartje uitgezocht. Die hebben we besteld via kaartje2go.nl, zeker een aanrader.
wij hebben hem vorige week besteld bij baby-cards (bij onze vorige dochter ook) met de 30% korting natuurlijk hier kan je "bijna"mama aanklikken en kan je alvast de enveloppen bestellen en gaan schijven zodra je je kaartje ontworpen of besteld heb de kortingcode voor 20% krijg je al snel in de banner boven dit forum als je op de site geweest ben... heb heb je je bestelling in je mandje en nog niet betaald krijg je via mail de 30% kortings code
Wij hebben ze al uitgezocht en besteld bij de drukker, wat dat betreft ben ik best snel Alleen kamer is nog niet veel aan gebeurd (moet vriendlief doen)
Deze keer waren we laat.. Rond de 35 weken pas besteld.. Heb de boeken bij de drukker gehaald. Nog op internet gekeken, maar de prijs was hetzelfde als online, dus voor de drukker gekozen,