nou zoals de titel al zegt eigenlijk sinds ik zwanger ben niet ECHT meer seks gehad ik help mijn man wel anders word het wel erg sneu ook laat hij mij soms wel klaarkomen (heel soms, spreek 1 keer in de 4 week als we dat al halen?) want ten 1e is mijn libido sinds de zwangerschap gewoon zo beetje zo goed als 0 en echt seks hebben doet me pijn, misschien een soort angst hoor maar nou lees ik dus weer overal en nergens (ja ik moet ook niet lezen soms) dat seks goed is want dat houd je vagina soepel en maakt de bevalling makkelijker en is goed voor je bekkenbodem enzo en tsjee!! is t nu zo gek en raar en kan t kwaad dat we dan eigenlijk niet doen? we hebben het laatst wel geprobeerd, ook omdat mijn hoofd me zei ja moet maar eens wat is misschien gewoon goed... nou echt ik vraag me af of er uberhaupt een hoofdje van n kind uit kan straks als er al niks in wil gekke zwangerschaps dingen soms hor
hahahaha... ik riep hier ook (en nog) altijd.... "dat moeder natuur een bitch is, om het gat juist kleiner te maken, terwijl er een kind door moet...".... libido verschilt hier trouwens per periode en per zwangerschap..... Was ik bij de eerste nog een heet konijn (tot bepaald moment)...., werd het daarna een vorm van "hints".... (nee, beetje links, beetje rechts... niet zo diep...)... is het nu veranderd in bejaardensex.... auw shit, buik in de weg.... nee schat dit standje gaat ook niet meer.... auw mn botten.... (heb dan ook BI, dus blijft weinig over...) klaarkomen?? Nee.... dat laat ik maar even zitten.... harde buiken als naspel vind ik niet zo prettig... Soms is het wel prettig.... maar veelal is het: wil wel, maar kan niet.. dus laat maar helemaal zitten.... nouja hopelijk straks weer helemaal terug op peil.... en tot dan rommelen we maar wat an.....
e t erge is, op een gegeven moment word je ZO onzeker ben ik nou raar dat t er niet meer in past??? t kind is er toch ook in gemaakt! ben ik nou raar dat ik niet wil? overal staat dat mensen zin hebben nou word je soms behoorlijk depri van! haha
Tja, hier worstel ik ook een beetje mee. de eerste 15 weken nergens last van gehad en nu ineens gaat het zeer doen. Zin heb ik nog wel, maar als je dan de pijn voelt, dan is die zin ook zo weer weg....zo lullig. Ik moet nog even wat crea oplossingen zoeken....
Is echt niet raar hoor, ik denk dat veel zwangere vrouwen dit wel herkennen. Bij mij is momenteel mijn libido weer beetje hoger, de eerste weken was dat zo goed als 'nul'. Dit was bij mijn eerdere zwangerschap ook al, dus manlief weet dat het vanzelf weer goed komt. Ik zorg wel dat hij geen aandacht tekort komt, maar daar zijn vele manieren voor
Bij mij heeft het gelukkig nooit zeer gedaan. Inmiddels ben ik 38 weken en nu gaat het gewoon niet meer. Manlief komt er niet meer goed bij ivm dikke buik, ik bovenop hou ik 10 seconde vol en dan moet ik bijna 10 minuten aan de zuurstof hahaha en elke keer op zn hondjes gaat ook vervelen. Wij hebben wel geprobeerd er zolang mogelijk van te genieten en er de humor van in te zien omdat ik van vriendinnen die al kinderen hebben hoorde dat het na het krijgen van kindjes ook niet altijd meer van komt. Maar goed het moet voor jullie allebei wel goed voelen, als het zeer doet of het voelt niet prettig kun je het beter niet doen. Misschien dat het over een paar weken opeens weer wel wil lukken. Succes!!!
Oh, heel herkenbaar. Wij hebben wel een paar keer sex gehad tijdens de zwangerschap, maar volgens mij komen we net uit op 10 keer. Overigens praten we dan over penetratie , want de 'andere dingen' doen we nog wel geregeld. Althans, ik bij hem. Ik heb er niet zo'n behoefte aan. We zijn nu op een punt beland dat ik op zich wel weer zou willen, maar vriendlief echt niet! De baby is te groot, zegt ie! Haha, arme schat. Het maakt me verder niet uit. We hebben ons erbij neergelegd en ik hoor iedere avond van hem: "Ohh, ik heb weer zo'n zin dat we straks ongeremd kunnen vrijen..." Haha!
dat klinkt een beetj als ons idd ik doe hem wel hoor hij komt niet te kort maar ikzelf heb weinig tot geen behoefte... en aan echt seks (penetratie) nou dat wil gewoon niet doe zeer is een soort angst denk ik toch.... ben gelkkig dus niet de enige
Tussen de voedingen door en dan zijn je borsten ineens melkfabrieken ipv een verleidingsmiddel... haha... Ik heb de eerste zwangerschap wel een redelijk libido gehouden. Maar manlief vond penetreren per keer minder leuk vonden... (Straks zit ik tegen de baby aan...) Maar na de zwangerschap 4 maanden geen seks gehad en ook eigenlijk niet van wat daar op lijkt. Ik had echt geen zin en behoefte. Nu hoeft mijn man maar zijn vinger uit te steken en ik smelt. Dus weer echt het andere uiterste. Het zijn echt verschillende fases. En zolang je dat allebei in je achterhoofd houdt, valt er nog wel mee te leven. Succes!!
Ik heb sinds dat ik weet zwanger te zijn nog maar 2x seks gehad... Vind het niet fijn, doet beetje pijn. Spijtig voor manlief maar seks is iets wederzijds en als hij dan wat wil dan moettie het zelf maar oplossen. Ik ga dat niet uit medelijden doen. Seks moet vanuit 2 kanten gewild zijn...en als ik tegen mn zin in meewerk heb ik de volgende keer nog minder zin omdat het een negatieve ervaring was. Nee meneertje moet nog maar gewoon een paar weekjes wachten totdat mn libido weer omhoogschiet.
nouja elf oplossen is zo saai ... haha dat heb ik dan wel, ik vind het wel fijn om manlief nog wat plezier te bezorgen dan laat ik mezelf er mooi buiten maar is het toch een beetje nog samen
Hier ook de eerste 3 maanden geen penetratie gehad.. Ik vond het eng omdat ik een bloeding heb gehad met 6 weken ofzo. Met valentijn de eerste keer weer gehad, ik had er zin in en hij ook. (of zin gemaakt.. rozenblaadjes op bed, hartjes balonnen in het huis, me mooi gemaakt.. ) Tuurlijk heb ik hem toen wel geholpen maar hij wilde toen wel vaak.. nu ik niet meer bang ben en wel weer zin heb doen we het eigenlijk nog niet heel veel.. misschien is ie er aang gewend geraakt? haha.. geen idee maar je bent zeker niet de enige!!
Hahah, dit is zo herkenbaar dames... In t begin nergens last van gehad.. Nja alleen dat mn zin ver te zoeken was door vermoeidheid.. Maar idd t lijkt wel of alles nu veel dichter zit dan een paar maand geleden... Achja, tis dat k het plezier toch boven de pijn zet.. Anders was er hier ook al maanden niks gebeurt vrees ik..
hoi, ik had de eerste weken tot aan de 15e week echt geen zin hoor. totaal geen behoefte niks mijn man wel en af en toe hielp ik even. maar het is voor al ook de angst om het te doen. maar nu gaat het wel weer aardig af en toe wel veel zin en dan weer een tijd niet.
Ik begin nu juist weer wat meer zin te krijgen. De echte eerste weken deed het wel zeer, toen wist ik ook nog niet dat ik zwanger was. Daarna van een week of 7 tot 15, had ik ook echt last. Ik dacht dan ook, jeetje..hoe kan het nou ineens niet meer passen? Maar die inwendige echo's waren ook drama, misschien dat het daar mee te maken had. Inmiddels gaat het eigenlijk weer als vanouds. Mijn libido stijgt wel, al komt dat pas als we ook echt bezig zijn. Voor de zwangerschap was ik altijd van het iniatief had ik het idee, nu niet meer. Mijn vriends zijn libido is ook ineens enorm gestegen lijkt het wel! Maar goed dat hij een vriendinnetje heeft die er ook zin in heeft Kan dat zo zijn dat mannen geiler worden van zwangere vrouwen? Heb wel eens gehoord dat er bij zwangere vrouwen een stofje vrijkomt wat mannen onbewust ruiken en dus meer opgewonden van raken
Hoi zonnebloem je moet doen waar jij je goed bij voelt. Dat is het allerbelangrijkste vind ik. En zoals je zegt er zijn nog tig andere mogelijkheden voor jullie samen of hem alleen. Maak het gewoon wel bespreekbaar en geef je grenzen aan en dan lijkt het mij allemaal geen probleem. Succes . Xxx joyce
ik weet wel dat mannen zwangere vrouwen woest aantrekkelijk vinden hahahaah maar over dat stofje enzo...geen idee hahaha
Pfff, hier dus 9 maanden geen sex.... Ik zou wel willen, maar hij heeft er geen behoeft aan. Hij vindt het helemaal niks, is geloof ik in het begin ook bang geweest dat het mis zou gaan. De laatste maanden heb ik nogal last van mijn rug en bekken, dus recht toe recht aan, zou ook niet echt handig zijn. Ik vind het wel jammer, want hij laat mij verder ook helemaal niks doen, en doet ook niks bij mij. Hij wilt er ook niet over praten, terwijl ik zat vaak het balletje opgooi. Ik snap het eerlijk gezegd niet, hij zal toch ook wel behoefte hebben gehad, afgelopen maanden?
Ik wil wel....maar hij zet t nu op een laag pitje.... Ook niet altijd even leuk... Maar aj, het moet wel van 2 kanten komen
Nou wij hebben tijdens mijn zwangerschap ik denk 2 x sex gehad, en nu na de bevalling nog niet... Mijn man heeft er ook niet zo'n behoefte aan. En ik moet er nog niet aandenken, want mijn onderkant was na de bevalling behoorlijk gehavend...... Dus hier staan we al lange tijd droog......