Hier ook geen sex tijdens de zwangerschap en uit ervaring weet ik dat het na de zwangerschap ook wel een tijdje duurt voor het zover is. Ach, het is niet anders.
Hier ook een libido van een aardworm. Ik heb gewoon echt geen zin! Ik kan er niks aan doen, en vind het ook wel vervelend voor mijn man, maar gelukkig begrijpt hij het. Voor de zwangerschap was het juist heel goed. Maar nu is het echt onder het vriespunt
Bij ons is het juist andersom. Ik heb nooit echt een hoog libido gehalte gehad maar nu heb ik wat meer behoefte aan vrijen... In de eerste weken niet, wel, niet en zo ging het maar door. Mijn man daarentegen wil gewoon niet... Hij vind het raar om te vrijen terwijl zijn dochter in mama groeit... Ik mis het enorm, niet zo zeer het vrijen maar het knuffelen, tegen elkaar aan liggen... Gewoon liefkozen... Sinds ik zwanger ben, snurk ik enorm.. Mijn man slaapt sindsdien niet meer bij mij in bed...
Hier ook geen sex hoor. Geen zin in. Wel andere dingen dan de daad af en toe. Maar ook dat is sporadisch. Ik vraag het soms wel eens aan mijn man of ie dat nou vervelend vindt, maar hij zit er niet mee. Als ie zin heeft kan ie ook zelf aan de slag.
jawel, ik heb nu de laatste 2 weken weer wat meer zin... maar ik ben zo verschrikkelijk mooooee... s avonds om 9 uur van ik haast om hahaha.. maar goed.. dat gaat ook wel weer verandere... Moet zeggen ook wel opwarmertjes nodig te hebben... maar goed, hoe dan ook, we doen het wel nog!
Bij mij is het juist compleet andersom haha. Mijn libido is super hoog , kan het ieder moment wel doen.. ( zal ook vast door de hormonen komen haha. ) Maar nou is het probleem dat , mijn man het niet wil-durft! Ik heb heel lang gedacht dat het komt doordat ik dikker word , en hij mij dus totaal niet sexy meer vind! Maar toen ik het vroeg , vertelde hij me dat hij me absoluut nog sexy vind alleen dat hij het een eng idee vind om nu sex te hebben. Hij heeft dat zoiets van : Ik heb niet alleen sex met mijn vrouw , maar ook met me kind! hahaha. Zwangerschap is echt iets aparts haha. Maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Nadat het kindje er is , zullen wij vrouwen allemaal vast wel weer die wilde nachten hebben als voorheen haha.
Ik sprak laatst een man en die vond dat ook best apart. Doe je dan nog gewoon aan seks vroeg die?! (ja echt wel!) Blijkbaar zijn er gewoon echt mannen die dat een vervelend idee vinden. Snap het ook wel een beetje. Maar bij mij is dat idee helemaal weg als ik bezig ben, ik vergeet dan zelfs dat ik zwanger ben. En later maken we grapjes dat het kleintje vast lekker relaxed heeft liggen klotsen
Hier de eerste weken niets, ik voelde me alleen maar slecht, misselijk en moe. Daarna last van de bekken, toen geen zin.. ach ja.. Komt wel weer!
De eerste anderhalf/2 maand wilde ik ook liever niet. Was de hele dag misselijk dus tja... Dan is je sexdrive wel ff foetsie! Nu sinds een aantal weken komt ie dubbel en dwars weer terug. Alleen ook hier het "probleem" van een vent die het maar een gek idee vindt. We doen het evengoed wel hoor, en als we eenmaal bezig zijn dan gaat het ook wel, maar mn vriend moet wel eerst een drempeltje over. Heb hem wel gewaarschuwd dat ik geen maanden droog ga staan. En dat ie het na de bevalling voorlopig wel kan vergeten. Hij "neemt" het er nu nog maar ff van dus
Hier is het andersom. Ik wil juist graag maar vriendlief vind het allemaal maar niks. Dus prima ik begrijp dit wel. afgesproken dat we dan het bij handwerk houden maar helaas...nog nie gebeurd nu toch zeker al 17 weken zonder en mn frustratie word steeds erger. geen idee wat ik nog kan doen niks helpt praten, uitleggen boos worden. Als ik denk dat dit nog een ruime tijd gaat duren word ik helemaal depri...
Bij de eerste zwangerschap had ik erg veel zin. Zeker in het tweede trimester, toen wilde ik de hele tijd wel... Nu juist helemaal niet Mijn arme man! Maar tegen je zin gaat het moeilijk he? Ik laat het altijd wel weten als ik wel zin heb of eh, zou kunnen maken hahaha!
Hier ook hoor haast geen sex Maar loop nu tegen het einde aan en krijg steeds meer behoefte er aan. Alleen vriend lief die wil liever niet, hij vind het hartstikke eng nu omdat ze al zo groot is, is hij bang dat er iets gebeurd met de baby hahahahaaha.........kan helemaal geen kwaad, maar hij durft het niet. In het begin had ik helemaal GEEN behoefte aan sex of gehannes aan me lijf, hij kon van alles bij me proberen om me in de 'mood' te brengen maar niets helpt. Maar NU.........nu heb ik juist behoefte er aan misschien omdat ik het al zoooooo lang niet meer heb gehad
Bij de oudste helemaal geen sex gehad toen ik zwanger was, al had ik wel een heel hoog Libido gehalte (alleenstaand dus tjah). Bij de jongste was de zin gelijk na de bevruchting al weg. Was echt heel vreemd, maar achteraf gezien ook goed geweest dat die zwangerschap maar stil lag op sex-gebied. Wegens e problemen etc. Nu heb ik (weer) een zeer hoog Libido gehalte. Als hij me aankijkt, of aanraakt, dan wil ik meteen.. Gelukkig is manlief er ook voor te porren. Al moeten we nog steeds rekening houden met 'hoe' enz. (vanwege rugproblemen die ik nu een ruime jaar heb).
Herkenbaar! De eerste weken waren we net konijnen en voelde ook alles anders ineens. Het is dat we het van de week ergens gedaan hebben, anders zou ik me de laatste keer niet meer kunnen heugen Als ik eens zin heb, is hij niet thuis. En 's avonds zijn we gewoonweg te moe. Ik heb gelukkig geen pijn, maar manlief doet zo voorzichtig (lief bedoeld hoor)..