Dit zit er onder andere in: Een tegoedbon voor een gratis etui van Bulbby Kortingsvouchers van Zalando en Lifetime 2 mooie aanbiedingen van Centerparcs en Friesland Campina op een Coolcup Klinkt dus wel heel erg als gewoon een goody bag.... de manier om leuk reclame te maken voor je product.
Het enige schoolgerelateerde is de etui. En als je net naar school gaat naar een kleuterklas heb je dat dus nog niet nodig. Bekers, bakjes, naamstickers zou handiger zijn
De schooltas* is goed gevuld. Dit zit er allemaal in: Het Ouders van Nu Schoolschriftje Een exemplaar van Kek Mama De Donald Duck junior Een Angry Birds stickerboek Efteling kleurpotloden Een tegoedbon voor een gratis etui van Bulbby Kortingsvouchers van Zalando en Lifetime 2 mooie aanbiedingen van Centerparcs en Friesland Campina op een Coolcup * De inhoud van de tas kan variëren.
Hahaha, zie die kinderen op hun eerste schooldag al de Kek Mama lezen op het schoolplein. Lekkere Marketing actie.......
Nouja beter iets dan niets, voor arme gezinnen kan het leuk zijn en wat dacht je dan van de blije dozen?? Zitten soms best leuke dingen in en toch gratis
Oh ja de blije doos, ook zo'n slimme marketingtruc Ook daar bedank ik voor, ik kan heel wat leukere dingen bedenken voor mijn kinderen en mezelf, dan bijna verlopen potjes babyprut (waardoor er te vroeg gestart wordt met bijvoeden, slim, slim, slim!) en speentjes
Heb mij aan gemeld. Hou wel van die hebben dingetjes. En een tijdschrift lezen ook best wel leuk geen straf.
Het is niet alleen voor kinderen die voor het eerst naar school gaan, aanmelden mag voor kinderen tot 12 jaar. (Begrijp wel de verwarring, op eerste gezicht lijkt het voor degene die voor het eerst naar school gaan!)
Dus voor mijn kinderen van 7 en 10 kan het ook? Leuk krijgen ze ook een etui. Maar ik zit met 3 dezelfde tijdschriften
Uiteraard, want die gegevens zijn goud waard in de reclame! Niet zeuren dus, als je benaderd wordt van de lotto tot een krantenabbo, you signed up for it
Voor zulke dingen geef je natuurlijk een oud nummer door (een sim kaart nummer wat je niet meer gebruikt). Wel zo slim zijn natuurlijk Vind de inhoud wel leuk. Ik lees graag tijdschriften, de donald duck is voor mn nichtje van 10. Stickers zijn altijd leuk, zoals ook kleur potloodjes en etui. Wat ik niet gebruik gaat in de kliko of ik geef het weg.
Graag gedaan ik vind het ook leuk ik neem gewoon niet op ze bellen vaak onder prive nummer maar heb dan wel mijn spullen