k ben 26agustus voor t laatste ongesteld geworden, nu moet ik bijna weer ongesteld worden, voel je meestal van tevoren aan of je ongesteld word? toen ik nog aan de pil was wel? en normaal gesproken word je na 28dagen weer ongesteld toch? of kan dit de 1ste x nadat je gestopt ben met de pil verschillen? hoop dat iemand antwoord heeft hierop. groetjes
De eerste keer na het stoppen met de pil kan het wel even duren voor je ongesteld wordt. Je lichaam moet "ontpillen". Door de hormonen van de pil is je lichaam van slag als je ze niet meer binnen krijgt. Het kan lang duren voor je weer ongesteld wordt of juist heel snel komen. Ik weer 22 dagen na het stoppen al weer ongesteld. Succes!
oke ja bij mij is t dan over 2 dagen 28dagen alst goed is. ben benieuwd wann ik het word dan hihi of niet
Je eerste echte menstruatie kan idd mooi na 28 dagen komen, maar het kan, schrik niet, ook een half jaar of langer duren.
zo dan das wel heel lang hihi njaa ik zie het wel ik hoop natuurlijk dat het niet komt en anders snel haha... bedankt voor de info groetjess
Mijn eerste ongi kwam na het stoppen met de pil na 24 dagen en de keer daarna na 25 dagen. Hele mooie cyclus. Nu maar hopen dat het zo blijft. Merk je al dat je aan het ontpillen bent? Heb je al kwaaltjes? Succes!
Toen ik stopte met de pil was mijn eerste cyclus netjes 28 dagen in de tweede cyclus was ik zwanger. Nu ben ik heel erg onregelmatig.
oke ja in het begin had voelde ik het erg ontpillen nu niet meer , nu alleen gerommel in me buik en doet zeer alsk erop lig. ik had ovulatie testen gebruikt en die gaf aan 1dag dat ik erg vruchtbaar was dat me eisprong die dag was. nu maar afwachten of ik ongesteld word of niet
Het kan de eerste keer na het stoppen van de pil verschillen. Na het stoppen van de pil in oktober 2007 kreeg ik na een paar dagen eerst een onttrekkingsbloeding (pilbloeding). Vervolgens werd ik pas na 126 dagen (!) ongi. Ik kan mijn ongi altijd aan "zien" komen. Ik zeg zien, omdat het bij mij een paar dagen van te voren begint met af en toe wat druppels bruinverlies. Ik merk ook dat ik tegen mijn ongi altijd wat lichtgeraakt en gauw emotioneel ben.
oke ja ik was eerst weer begonnen met de pil 1 a 2 dagen toen hadden we zoiets nee we gaan ervoor dus toen gestopt en 2 a 3 dagen erna ongesteld 3 daagies ofzo en dan tot nu toe niet ongesteld