ervaringen met de 8 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dame, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    hallo allemaal!

mijn zoontje is deze week 8 maanden geworden en ik heb
    opeens een ander kind :confused:
    hij wordt weer s'nachts wakker, is overdag erg druk, als ik even te kamer uit loop dan begint hij te huilen, melk drink hij nauwlijks (eet wel voldoende). Maar hij kan opeens kruipen en opeens zijn van de 1 op de andere dag zijn boventandjes door :) .. heeft het misschien hiermee te maken dat ze opeens zoveel kunnen dat ze er misschien ook onrustig door worden? iemand ervaring met de zogenaamde 8 maanden sprong?
    ik las dat dat ook de heftigste is :(

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier was het een ramp 8), hier ook tandjes toen en niks was goed, het duurde ongeveer een week of 3.
    van de 11 maandensprong hebben we nauwelis iets gemerkt, de 13 tot nu toe ook niet,

groetjes, Miranda

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier zitten we ook in de 8 mnd sprong, al komen we er weer een beetje uit. maar idd zoals jij het beschrijft... kruipen, allemaal tanden, overdag druk, 's nachts onrustig... en nu probeert hij te gaan staan wat al bijna lukt :D de flessen gaan wel goed, maar het warm eten is een drama hier :( maar dat komt wel weer hoop ik... en overal waar ik ben is hij ook hij kruipt mij alles achterna... maar het wordt gelukkig weer minder hier, we zijn er nog niet helemaal haha ;) sterkte nog even!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ow my god

dan staat mij nog wat te wachten dan
    heb er hier nog geen last van..

alleen dat warm eten is hier vandaag niet zo gemakkelijk gegaan.

verder nog steeds maar 2 tanden
    hij probeert wel te kruipen maar het lukt hem niet en hij is van de week wel gaan zitten.1x maar..

5. batje

batje Actief lid

6 sep 2008
    113
    0
    16
    Mijn kleine vent wordt al 3 weken elk uur wakker 's nachts.. is dat ook de 8 maanden sprong?

Nou ja, dat geeft iig hoop dat het ook weer over gaat ;)

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He! Onze kleine man wordt ook al een paar weken 's nachts wakker en is overdag idd ook erg druk met kruipen en ongelooflijk veel in zijn bedje op zijn buik aan het draaien (zelfs ini zijn slaap). Misschien ook de 8 maandensprong? Biedt perspectief! ;)

Deel Deze Pagina