Onderwerp zegt het al. Waar zijn de zwitsal producten het goedkoopst. Heeft iemand dit toevallig al eens uitgezocht? Ik zie wel overal aanbiedingen, maar weet niet eens wat de normale prijzen zijn .
Ik zag laatst in de Amsterdamse poort zo'n bodemprijzenwinkel met halveliter-flessen shampoo en zeep, 3 voor een 10tje geloof ik. Vond ik geen slechte prijs.
Ik heb onlangs zwitsal gekocht bij de op=op winkel. ik weet alleen de prijs nog van de parfum : 2 flesjes voor 15 euro ipv 15 euro per stuk.
Hihi verstandig om dat eens uit te zoeken. Ik heb laatst bij de babydump shampoo en wasgel gekocht. Zie ik even later een folder van een drogist... 50% korting!! Dikke misleiding, van/voor prijs aangepast zo dat je op net iets hoger dan bij de babydump uitkwam met de 'voor-prijs'.
op = op laatst 3 jumbo flessen wasgel/badschuim voor 10,- veel producten 3 voor 5,- etc Denk dat je daar toch echt het goedkoopst uit bent, MAAR moet er wel bij zeggen, ze hebben niet alles van zwitsal
Krantjes lezen. Kruidvat heeft ook vaak aanbiedingen. Soms staat er spul bij Action. Maar goed, weinig ervaring met Zwitsal, we zijn er allemaal rete-allergisch voor.