de raadsel van mijn lichaam!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door slaapzak, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    Hallo ik ben slaapzak.
    ik heb misschien een verhaaltje waar mensen wat aan hebben...en zo kom ik me ei ook eens kwijt.

ik zal het kort houden.
    dec 2007 gestop met pil...een lange en regelmatige cyclus van 40 dagen.
    ik was al ongeveer 2jaar vreemd niet lekker, vage klachten en zo...

we waren er van bewust dat het wel een jaar zou gaan duren..dus vrolijk gaan klussen en ik m'n huiswerk gaan doen om ook op de juiste tijden te klussen...

Om alles een beetje spannend te maken ....omdat het niet lukte na 7 maanden..hebben we de zaadjes van me man na laten kijken...
    met slecht nieuws natuurlijk...
    Meteen te horen gekregen dat het met mij helemaal niet goed zat...
    ik heb een ziekte..waar door mijn schildklier niet werkte. dus aan de medicijnen waar ik nooit meer vanaf kom..

Ik voelde me 3 weken al iets beter...maar zwanger worden ho maar..
    ook weer slecht nieuws te horen gekregen dat als me schildklier niet goed afword gestemd dan heb ik meer kan op een gehandicapte kindje vooral mentaal...
    en toen een hele lichte pos zwangerschaptest...maar dit was een vroege miskraam...

En nu 3 weken geleden terug bij de internist toch maar weer de medicijnen op hogen en 6 weken terug bloedprikken...
    OKE en dat was weer goed opgang zag er goed uit.
    EN NU HEB IK weer wat anders...
    30 aug ongi na pos test...cyclus van 40 dagen dus 10 oct mijn nod
    24, 25, 26 sep super veel goeie vruchtbare slijm en ook intiem geweest..
    1 oct ongi gevoel met heel heel weinig bruinverlies (chocomel kleur sorry)
    2,3,4,5,oct ook maar zonder ongi gevoel wel zijn de borsten me aan het pesten..
    fertiliteits arts/verpleegkundige gebeld met uitleg die gaf al meteen aan dat dit geen ong was (jammer was ook fijn als ik een korter cyclus zou kunnen krijgen)
    Advies gekregen wachten to nod 10 oct is het zo dat er geen ongi komt afspraak maken en testen en onderzoeken.
    want volgens de berekening zou toen er vruchtbare slijm was ook mijn ei zijn en de 30ste sep ook innesteling...

ik heb ook al flink wat testen gedaan allemaal negatief wat logisch is het vruchtje is nu maar 9 dagen oud vandaag..maar ik hoopte ook zo'n vroegen test te kunnen gebruiken.
    maar het zou kunnen dat ik zwanger kan worden nu want mijn lichaam is nu wel in orde en uit alle onderzoeken is gebleken dat er niks met mij was..maar bij mijn man...
    Maandag krijgen we ook de uitslagen van de nieuwe lading zaadtjes.
    hhhmmm en ik word gek hahah
    zo was het dan een beetje
    Ik lees wel al vanaf dat ik met de pil stopte hier al mee..
    groet slaapzak

2. dana26

dana26 Actief lid

18 mrt 2008
    192
    0
    0
    wat een pech hebben jullie gehad! Hopelijk brengt de toekomst jullie meer goeds! ik hoop voor jullie dat jullie droom snel uit mag komen. Succes en sterkte met alles!

Liefs dana

3. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    hallo..
    ik wilde even wat laten weten van mij...even een vervolg van mijn verhaal.
    Ik ben naar de gyn geweest...Nou op mijn ongi hoef ik verlopig niet te wachten...Heb een echo gehad en baarmoederslijmvlies was dun...
    In de eierstok links geen actie...rechts hele hele kleintjes....
    Dus uitslag is de mini mini bruinverlies wat ik had was toch een ongi.Arts zei mischien was er niet veel te bloeden...
    Zwemmertjes van man zat vooruitgang maar nog niet zoals het moest..
    Maar arts gaf aan dat het bij mij alle kant nog op kan...qua alles..
    Omdat mijn medicijnen aanslaan kan mijn cyclus korter worden.
    Advies arts tot jan wachten wat er gebeurd en dan zaadtjes test en misschien wat voor mijn cyclus te verkorten...
    gelukkig maar..
    Ik moet zeggen nu dat ik weet dat er geen ongi komt heb ik meer rust .
    Ik wil het ook los laten en zien wat ervan komt...
    groet slaapzak

Deel Deze Pagina