Ik moet 30 november ongesteld worden en heb een test gehaald die "extra" gevoelig is. Mijn vraag is hoeveel dagen voor de NOD kan je een positieve zwangerschapstest doen (tenminste als je zwanger bent dan he) Groetjes
tsja je kan mss 2 dagen eerder testen, maar om teleurstelling te voorkomen zou ik gewoon op je NOD testen (niet dat ik het volhou hoor, maar dat wordt mij ook geadviseerd :-D)
Hoe moeilijk het ook is maar ik zou gewoon wachten tot 30 november. Ik weet dat het heel moeilijk is maar de kans is groot dat de test anders zowieso negatief is. Op z'n vroegst zou je op 29 november kunnen testen. Succes met wachten het is moeilijk, ik weet het.
Ik heb ergens op een site gelezen dat je in ieder geval niet eerder moet gaan testen dan vier dagen voor je NOD. Dit omdat niet elke bevrucht eitje zich goed innesteld en je dan een positieve test kunt krijgen, terwijl je toch niet zwanger bent. En dat houdt alleen maar een teleurstelling in. Probeer te wachten tot je NOD. Is heel moeilijk, ik weet het, maar dan heb je denk ik de minste kans op een eventuele teleurstelling. Groetjes Fly
Moeilijk...ik moet ook wachten tot de 30ste en wil het liefste nu al! Denk dat ik donderdag toch al wel mn eerste testje zal doen. Heb er meerdere besteld dus dat maakt niet zoveel uit. En geduld heb ik niet. Succes meid!
Ja ik wil het ook al eerder doen er staat 4-5 dagen voor je nod, maarja mijn vraag is hoe betrouwbaar is dat? Jij ook succes he!
hey, ik heb vandaag es testje gedaan, wat bleek.. negatief. ochja, we zullen nog wa afwachten é. grtjs
Ah jammer! Nou ik wens je veel succes, misschien geeft de test later positief aan.. We zullen duimen voor je!