Hallo dames Ik heb de hele week met ovutesten gewerkt maar geen posi ik dacht nou mn ei komt dus niet meer..totdat ik gister beetje steken kreeg ik dacht hey misschien is dit mn ei wel dus ik gelijk na de wc en ja hoor positief ook geklust daarna.. maar wat ik eigelijk raar vindt ik heb helemaal geen slijm, heb wel afscheiding maar niet slijm maar je draden van kan trekken wat ze zeggen en toen ik de pil nog slikte had ik dat wel heel erg dus kun je ook geen slijm hebben en toch je ei krijgen? alvast bedankt
Hey guccie, ik zit een beetje met hetzelfde alleen dan omgekeerd ik heb namelijk wel vruchbaar slijm, welk zich ook geduurde de cyclus heeft ontwikkeld, maar kan geen ei vinden met de ovutest. mijn vraag is dan ook meteen is het mogelijk geen ei te hebben maar wel vruchtbaar slijm? zou toch niet moeten kunnen, gezien het een hormonale kettingreactie is? Ik heb trouwens weinig afscheiding bij de schede ingang, de verschillen tussen onvruchtbaar en vruchtbaar slijm zijn bij mij miniem. dus ik haal wat slijm weg bij de baarmoedermond en zo kon ik wel heel duidelijk een verandering waarnemen. misschien ook een tip voor jou! dan kun je ook voelen of je baarmoedermond veranderd van hard naar zacht en of deze opeens wat dieper in je schede ligt.
hey dmoontje hoevaak test je per dag? ze zeggen ook dat je 2 keer per dag kunt testen want misschien heb je hem misgelopen..gewoon door blijven klussen haha doe ik ook. bedankt voor de tip trouwens
Hey guccie, ik ben al aan het testen van de 11e dag, zit nu op 20. eerst met kruidvat ( maar daamee had ik 7 dagen positief ) nu met sensitest. ik test 1 keer per dag en als het lijntje in de ochtend donkerder is test ik in de avond ook. ik heb de piek ook nog niet gehad, aangezien mijn temperatuur ook nog niet gestegen is. ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik niet heel veel vertrouwen heb in de ovutesten, want hoe kan een standaard test nou in hemelsnaam bepalen hoeveel LH mijn lijf nodig heeft om een eitje te laten springen? daarom let ik meer op mijn temp en het slijm. ik probeer nu in eerste instantie in de gaten te krijgen hoe mijn cyclus eigenlijk is, want ik ben pas in december gestopt met de pil, na 15 jaar. groetjes