Zo graag willen maar...

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Onder water, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Owwww, ik zit al de hele ochtend met mijn telefoon in de hand om mijn huisarts te bellen.. Samen hebben we besloten binnenkort voor een tweede te gaan, alleen nu durf ik geen afspraak te maken om de spiraal eruit te halen! We willen het zo graag, maar toch twijfel ik nog.. Zit nog op school en begin in februari met afstuderen. Ik heb een PND gehad en de berichten over een eventuele terugkeer doen mij ook niet zo goed:( Leg ik straks de druk niet te hoog? Huishouden, afstuderen, onze kleine meid, sollicitaties die lopen ( wil er wat uren bij gaan werken) .. Maar S is nu 4, we wisten dat er een leeftijdsverschil zou zijn, maar nu gaat het toch te lang duren voor mijn gevoel. Een tweede is zo gewenst en wij kijken er allebei echt naar uit..
    De huisarts wil sowieso eerst een gesprek met mij aangaan, mochten wij eens wens voor een tweede krijgen. Vanwege dat PND gebeuren en alvast kijken wat voor mogelijkheden er zijn om het risico zo klein mogelijk te maken..
    Mijn telefoon loert naar me en ik weet niet wat ik moet doen....

2. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    Ik zou het in januari eruit laten halen, die paar maanden kunnen er nog wel bij toch? En dan weet je zeker dat niets (misselijk oid) je afstuderen in de weg staat.

Wat betreft die PND, wie weet krijg je het nu niet, en als je het wel krijgt gelijk hulp/ondersteuning zoeken.

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lastige situatie...

Soms duurt zwanger worden natuurlijk wel maaaaanden en dan zou het geen kwaad kunnen om er al mee te beginnen naast de drukke periode van afstuderen. Het kan echter ook in één keer raak zijn en dan valt het allemaal samen. Zwanger zijn heb ik nog geen ervaring mee, maar weet wel dat mijn afstuderen een behoorlijk stressvolle periode was. Vond het flink doorwerken en kreeg toen ook echt vermoeidheidsklachten en allerlei klachten ernaast (door stress). Maar ook dit is natuurlijk voor iedereen verschillend. Als ik voor mezelf zou kijken, dan zou ik er nog even mee wachten als ik moest afstuderen.

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

Bedankt voor de reacties, ik heb uiteindelijk niet gebeld.. Het is sowieso de bedoeling om dan in december of januari te starten. Wil mijn lichaam ook even de tijd gunnen om tot rust te komen na de spiraal. Wat ik aan mijzelf merk is dat ik van het ene naar het andere spring. Dan wil ik het, dan twijfel ik weer, dan wil ik het weer etcetera. Ik ga eerst duidelijk zicht proberen te krijgen over de inhoud van het afstuderen. Daarnaast trekken ze de touwtjes bij Inholland strak aan en verblijden ze de studenten met extra opdrachten naast het afstuderen. Ook heb ik nog wat sollicitaties lopen, want ik wil ook nog aan mijn CV werken.. Poeh, nu ik dit typ ben ik er van overtuigd dat het beter is om te wachten. Maar mij kennende kan dit zo weer omslaan:)

Deel Deze Pagina