Ik ben maandag 22 juni bij huisarts geweest om mijn bloed te laten testen voor mijn schildklier. Heb gevraagd of hij ook kon testen op HCG. S'avonds mocht ik al bellen en hij zei me: je bent zeker niet zwanger! Dus ik had er mij al bij neergelegd terwijl ik wel pijnlijke borsten en menstruatiekrampen had. Dacht dat het mijn menstruatie was die op gang kwam. Ik bleef echter wel het 'gevoel' hebben dat ik wel zwanger ben en probeerde dit te onderdrukken. Ik had hier in huis nog ovulatietesten liggen en rond 12u30 deed ik een test. (Zie foto) Deze was knal positief en begreep er dus niks meer van Mijn zus zei: je bent wel zwanger hoor! Ze bracht mij een action zwangerschapstest en rond 14u heb ik deze gedaan. (Zie foto) Was mijn dokter dan fout tijdens de bloedtest van maandag? Ben ik nu echt zwanger???
Dit is zo onwerkelijk nu Ik zou blij willen zijn omdat ik een positieve zwangerschapstest in handen heb, maar langs andere kant durf ik niet goed door die bloedtest van 5 dagen geleden.
5 dagen geleden was er misschien nog maar een lichte stijging can hcg waardoor je arts zei dat je op basis van die uitslag niet zwanger bent. Je bent inmiddels 5 dagen verder en je hcg is dus mooi opgelopen. Als je nu een bloedtest zou doen dan zou daar een mooi hcg gehalte uitkomen. De 22e zat je dus nog voor je nod en inmiddels ben je daar voorbij. Gefeliciteerd.
Nou volgens liegen deze strepen er niet om! Voorzichtig gefeliciteerd! En inderdaad maar even je ha bellen!
Heb ondertussen mijn ha gehoord aan de telefoon en die zei hetzelfde dan RoGiJuLi Morgen om 9u mag ik terug gaan voor een bloedafname
Bij mij was de uitslag van de bloedtest ook negatief. Een week later had ik een licht positieve test.