Ik vroeg me af of het aan je eigen lijf ligt of je wel of niet snel ontsluiting krijgt. Als je bij een eerste geen snel vorderende onsluiting krijgt, en je krijgt dus uiteindelijk een medische bevalling, heb je daar dan ook meer kans op bij een volgende bevalling? Of kan dat echt per bevalling totaal verschillen?
Kan absoluut verschillen, hier duurde de 1e x heel lang en de 2e x ging snel. Vaak gaat het de 2e keer sneller.
vraag ik me ook af men meid was sterrekijkertje ontsluiting vorderde van geen kanten net op tijd 1cm bij of was een spoedkeizersnee ben nu wel bang dat dit bij de tweede ook zo gaat zijn ik lees mee !!
Zegt niets... De eerste was een sterrenkijker, thuis begonnen, na 16 uur naar het ziekenhuis, uiteindelijk na 25 uur met hulp van de vacuumpomp geboren.. De tweede binnen 2.5 uur thuis! Echt vanaf de 1ste wee! En nu wachten op de derde
Hi, Bij mn 1e een halve moeizame dag omdat het niet echt snel ging met de ontsluiting, en 2e binnen 1 uur alles gebeurd! Bij mn 2e ging het zo snel dat ik achteraf zoiets had van: wat is er in godsnaam gebeurd Zo snel ging het dus!
Ik hoop dat dat niet zo is! Mijn bevalling heeft zo'n 36 uur geduurd Ben niet van plan dat nog een keer te doen hoor Maar ook dit zal weer op hetzelfde uitkomen, iedereen is anders en geen bevalling is hetzelfde... Je komt er pas achter als je je tweede bevalling hebt gehad denk ik.