Hoi, ik moet dit even aan iemand vertellen. Gisterenochtend had ik zo'n lekkere huisbroek aan, met elastiek. Dat elastiek zit redelijk strak, aangezien het geen positiebroek is, maar het gaat nog net. Ik trok het elastiek bij mijn buik een stuk naar voren, omdat ik probeerde iets te zien op de huid van mijn onderbuik, maar toen liet ik het elastiek per ongeluk schieten. Het kwam echt hard tegen mijn buik aan! En een fractie van een seconde later schokte het hele lijfje van de baby omhoog! Zou hij geschrokken zijn?! Ik vond het heel zielig, maar moest tegelijk ook heel erg lachen. Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?
oh inderdaad zielig, maar ik zou er ook wel een beetje om moeten lachen stiekem, haha. Ik ben nog niet zo ver, voel de baby pas een weekje...
dat deed mn zoon altijd wanneer de vk ging wroeten en duwen op mn buik...zei ik altijd aaaah das zielig: nee joh zegt ze als ik jou duw in eenzwembad voel je dat toch ook amper
Als een baby zo'n "duw in een zwembad" amper voelt, zou ie toch ook niet reageren door met z'n hele lijfje te schokken? Maar goed, ik denk ook niet dat het echt kwaad kan hoor, als hij eenmaal geboren is, zal ie wel vaker ergens van schrikken en daar gaat houdt ie heus niks van over. Maar ik vond het toch zielig en tegelijk zo grappig, dat ik het even kwijt moest!
Die van mij schrikt vaak in de auto, als ik start en de radio stond nog hard. Dan voel je dr ook even schokken
Ik ben bij miss saigon geweest en daar kwamen ook een aantal harde klappen voor. Ze schork zich een hoedje en werd heel boos en heeft me de hele avond keihard getrapt. Dus de tranen in me ogen was niet omdat ik emo werd van het stuk maar meer pmdat ze me pijn deed
toen ik zwanger was van mijn 1e lag ik lekker relax op de bank half te slapen (was 30 weken) toen werd er ineens heel hard op de raam gebonkt, ik voelde mijn dochter letterlijk opspringen hahaha
Ik had vorige week een workshop drummen haha dat bond mijn uk ook niet zo leuk telkens als er heftig gerommeld werd spring de beeb op en neer ik ben halverwege afgehaakt vond het zo zielig haha
hahah wat een grappige verhalen... hier ook zoiets (best zielig eigenlij). Ons ukkie lag gezellig tegen de buitenkant van mn buik genesteld (lees, een hele grote bult rechts op mn buik) toen mn vriend m even wilde voelen. Maar vriendlief had een hele koude hand. Ukkie leek net een visje wat wegschiet in het water. Daarna begon uk hard te schoppen. Denk uit protest van het schrikken. Lollig he! we hebben gewoon echte mensjes in onze buik die kunnen schrikken en blijkbaar dus ook al kunnen voelen... xxx
Haha! Wat een grappige verhalen zeg! En dat een baby niet alleen kan schrikken van een hard geluid, of een pets tegen de buik, maar zelfs van een koude hand op je buik! Inderdaad bijzonder dat het echt al mensjes zijn, die dingen uit hun omgeving kunnen waarnemen en daarop reageren! Dat weet je wel, maar als zoiets gebeurt, is het toch wel heel wonderlijk!