Hoi Dames, Jullie lezen het al. Welke natuurlijke magnesium voor zwangeren is het beste? Dus GEEN synthetische supplementen. Ik heb zelf Solgar vitaminen preparaat, maar wil magnesium erbij voor mijn gespannen spieren rusteloze benen. Ik hoor het graag.
De reformwinkel hier zegt magnesium bisglycinaat. Dat is ook wat ik op internet lees. Vind het alleen wel heel smerig
Ik lees hier hetzelfde Magnesium, vermoeidheid en depressie, suppleren? | GezondBezig.nl Zelf heb ik magnesium citraat van solgar, die is neutraal van smaak
In amandelen en rauwe cacao poeder zit ook veel magnesium en wordt supergoed opgenomen. Voeding heeft persoonlijk mijn voorkeur boven eenzijdige suppletie. Sinds ik iedere avond een handje amandelen neem en iedere ochtend een flinke schep rauwe cacao door mijn havermout geen kuitkramp meer gehad 👍🏻
Ik heb nu magnesium citraat bij de tuinen vandaan, holland&barrett. De mama vitamines heb ik van vitals..
Ik weet niet of je al voorzien bent, maar hier van Dr. schussler. Ik neem 2 tabletjes per dag en zonodig nog een keer 2 in de avond