Hoi hoi! Wij hebben op ons toilet een whiteboard gemaakt en daar doen we altijd spelletjes op. Begonnen met boter-kaas-eieren, vervolgens ik-zie-ik-zie en de laatste tijd druk met galgje Nu heeft mijn man een woord, 7 letters, begint met s en eindigt op e - r Maar wat moet er tussen?!?! De a en de o waren fout, heb nu de u opgeschreven, dus als hij thuis is zal ik wel zien of dat klopt. Ik kan alleen maar heel weinig woorden bedenken die het zouden kunnen zijn, dus HELP ME! Alsjeblieft....????
Slipper! Hoe komt ie erop Nu mag ik weer een woord verzinnen, dus ben ff aan het brainstormen voor een lang woord met veel niet-voor-de-hand-liggende letters die allemaal maar 1 keer voorkomen..... Lastig!!
Ik denk dat je beter geen lang woord met veel verschillende letters kunt nemen, want dan raadt hij bij elke vraag ook een letter en schiet de galg niet erg op. Neem bijvoorbeels het woord 'ijs', grote kans dat die galg al klaar is voordat hij de eerste letter geraden heeft...
Of "klarinettistendag" (kwam ik van de week tegen op de muziekschool, vond het wel een grappig woord)
Oei, goeie suggesties, dames! Ik was bij gloeilamp uitgekomen, maar kies er denk ik toch maar 1 van jullie, hahaha! Thanks!