Groot leeftijdsverschil

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Ilona36, 27 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona36

Ilona36 Lid

27 jan 2019
    18
    17
    3
    Vrouw
    Hallo dames.
    Aangezien ik hier nieuw ben stel ik me meteen even voor ;)
    Ben bijna 36 jaar (over 2 maandjes) en heb een zoon van 12,5 jaar. In de tijd dat ik zwanger was van hem was ik hier ook veel te vinden. Alleen was toen alles via de computer en moet ik erg wennen hoe het nu gaat, maar dat zal wel goed komen. Ik ben niet meer samen met mn zoon zn vader maar heb een hele lieve vriend en voor hem zou t de eerste worden. Hij is wel al een hele lieve bonuspapa voor mijn zoon :D
    Ben vandaag ongesteld geworden en gaan beginnen aan ronde 2. Hoop hier leuke dames te ontmoeten en lekker te kunnen kletsen
    Had niet meer gedacht om hier nog aan te melden en dat ik ooit nog ging proberen voor een tweede, aangezien ik heel lang alleen ben geweest met zoonlief. Hij vindt het geweldig, mocht het lukken, dat hij bij mama ook nog n broertje of zusje mag krijgen. Ik hoop dat, mocht t zijn dat ik zwanger raak, alles goed verloopt. Ben nu toch iets ouder dan bij zoonlief en heb een conisatie in juni gehad. Ik had een afwijkend uitstrijkje bij 35 jaar. Pap 3b, cin 3
    Gelukkig is een half jaar na de operatie alles goed en hebben we groen licht gekregen :thumup:

Wie heeft ook kinderen met een groot leeftijdsverschil?

Groetjes Ilona:)

2. Ilona36

Ilona36 Lid

27 jan 2019
    18
    17
    3
    Vrouw
    Nobody?

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Hier een verschil van 8 jaar en 2 maanden en het is geweldig. Mijn zoon is nu 10 en zijn zusje net 2 en ze zijn zo dol op elkaar dat is geweldig om te zien.

Voor mijn zoon is het echt een verrijking geweest om nog een kindje te krijgen. Hij was 8 jaar alleen en wist niet beter maar vanaf dag 1 is hij zo'n lieve grote broer. De interactie tussen die 2 is erg mooi om te zien. Nu is het ook een gevoelige jongen dus als er wat met zijn zusje aan de hand is kan hij zich dat heel erg aantrekken en echt bezorgd zijn. Zo lief! Maar ondanks het leeftijdsverschil kan hij ook wel plagen hoor maar dat zijn broer/zus dingen.

En het voordeel aan het grote verschil vind ik de zelfstandigheid van mijn zoon dus dat ik niet met een klein kind heen en weer moet naar school om hem weg te brengen want hij loopt zelf naar school. En dus alle tijd met mijn dochter als hij op school zit.

Ik hoop dat het jullie snel gegund mag zijn en dan lekker genieten met je grote zoon die alles bewust meemaakt.

Zweden vindt dit leuk.
  4. gaiamaria

gaiamaria Actief lid

17 jun 2009
    154
    4
    18
    Mijn oudste dochter is 26 en mijn jongste dochter 9, ondanks het leeftijdsverschil hebben ze veel dezelfde interesses. Ze gaan weleens samen paardrijden en de pony's poetsen en zijn allebei gek op cavia's, ze hebben ook samen een 'caviaparty' gehouden :)

5. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik heb zelf nog een zusje gekregen toen ik 17 was (en mijn andere zusje was toen 14). Wij hebben het altijd geweldig gevonden, zij is echt het oog appeltje in ons gezin geweest ☺️

Deel Deze Pagina