Ik ben heel benieuwd, hier zijn ze 4jr en de ander is maandag 6jr geworden. Beide in de nacht niet zindelijk. Vandaar erg benieuwd wanneer jullie kind(eren) in de nacht zindelijk waren.
Zoon van vriendin die even oud is al onze oudste was net 2 en in 1 dag compleet zindelijk. Zoon is 5 en plast nog 2 luiers vol in de nacht. Ben wel blij dat pampers nu ook grotere maten heeft Ik vrees dat t hier pas beter gaat worden als hij nog ouder is en plaswekker vergoed krijgt.
Ze was 2,5. Net overdag droog en twee weken later ook ‘s nachts. Ik dacht dat dit normaal was trouwens, maar 4 jaar is veel normalen
Oudste tussen 4 en 5 jaar, jongste met ruim 2 jaar gelijk dag en nacht in 1 keer, wist niet wat mij overkwam.
Oudste met bijna 3 dacht ik, tweede 1 dag voor ze 3 werd (meteen dag en nacht in 1 keer), de derde nog niet. Hij is bijna 6 en is pas sinds kort overdag zo goed als droog, op soms wat druppeltjes na (half jaar geleden nog zeker 4 natte broeken per dag). Nachtluier zit nog helemaal vol.
Beide met ongeveer 2,5 jaar. Maar hebben altijd snachts weinig geplast. M’n dochter werd met 6 maand regelmatig sochtends droog wakker na de nacht en dan grote plas op de pot.
Met 25 maanden van de ene op de ander dag 100% zindelijk. Ze wilde ineens geen luier meer aan maar een onderbroekje
De een net voor haar derde, de ander iets erna, toen ze overdag zindelijk waren, waren ze dat 's nachts ook. Maar ik heb wel begrepen dat dat vrij vroeg is, rond de 4 jaar is volgens mij gemiddeld (en een kwart wordt daarna zindelijk).
Mijn zoontje is nu ongeveer 3 maanden zindelijk. Dus 2 jaar en 9 maanden! Hij was eerder in de nacht zindelijk, dan overdag. Ik laat hem trouwens wel nog 1x plassen rond een uur of 23.00 uur. (Dan gaat hij meestal van zijn bed, naar de mijne)
Onze oudste was net 2 jaar toen hij in de nacht zindelijk was. Elke ochtend kon ik de luier droog weggooien tot mijn verbazing. Daarna duurde het nog ruim 6 maanden tot hij ook overdag droog was. De jongste was bijna 3 toen hij dag en nacht droog was.
Onze dochter is ruim 4 en nog niet zindelijk. Dan gaat het een week goed en wordt ze 's nachts wakker om te plassen, daarna weer een hele tijd een natte luier. We wachten rustig af
Mijn zoon begint nu droge nachten te krijgen. Hij is 5,5. Ik maak hem wel wakker om te plassen als ik naar bed ga. Maar tot vorige week nog 2 volle luiers per nacht. Nu al 4 droge nachten achter elkaar. Als ik hem zeg dat ik zo trots op hem ben, haalt hij zijn schouders op en zegt: ik hou het gewoon binnen net als overdag! Hem boeit het volgens mij niet zo...maar hij doet het toch maar ff. Mijn dochter was op haar 4e verjaardag nachtzindelijk. In de ochtend uit bed gehaald met volle luier en in de avond wilde ze niet meer want ze was toch een grote meid nu? Geprobeerd en ze heeft, op een enkele nacht na rond sinterklaastijd enzo, nooit meer in bed geplast.
7,5 jaar. We hebben toen een plaswekker geprobeerd en ze was na 10 dagen helemaal zindelijk ‘s nachts. Haar vriendinnetje en nichtje hadden het ook gebruikt en ook succesverhalen. Dus die zou je misschien bij je 6 jarige kunnen proberen.
Zoon week voor zijn 2e verjaardag overdag en 3 maanden later ook de nacht. Dochter vlak voor haar 3e verjaardag zindelijk en dat was letterlijk op dezelfde dag, dag en nacht. Van ene op de andere dag wilde ze geen luier meer om, overdag en snachts niet en heeft ze overdag nog 3x een ongelukje gehad en in de nacht nooit meer fout gegaan.
De oudste met 2,5 jaar volledig zindelijk binnen 2 weken, de jongste van 3 jaar 3 maanden is nu 3 weken overdag zindelijk en een week nacht zindelijk. Ze wil 's nachts nog wel een luier om en omdat ze beter slaapt met als zonder luier doen we dit ook. Maar ze roept wel als ze moet plassen. Wij maken haar niet tussendoor wakker, dat werkt niet bij haar.
De oudste was 5, jongste 3. Ik zelf was rond mijn 13e nachtzindelijk, dus ik was zelf verbaasd en opgelucht dat ze zo snel nachtzindelijk zijn.