Ik heb vorige week mijn kraampakket gekregen (jeej... ) van de VGZ, en daar zat een leuk speelkleed in voor buiten. De mijne is wit met lime groene stippen. Best leuk, maar ik vroeg me af of er meerdere kleuren in omloop zijn? Gewoon, uit nieuwsgierigheid Op het bijgevoegde blaadje staat namelijk een foto van een kleed met donkerblauwe stippen, dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn aangezien wij een zoon verwachten. Dus ik ben benieuwd, wie heeft er een ander kleurtje??
Ik heb er eentje van IZZ dochter van VGZ en is wit met donkerblauwe stippen. Ik lig in het zh en vriend stuurde een foto met dochter van 1, 5 zittend op het kleed en hij is best klein. Had bij de eerste een tummy tub.
Hmm, toch allemaal groene dan. Ik dacht, eens even polsen of er ook andere kleuren waren. Ach, ik vind hem nog meevallen, leuk voor in de tuin ofzo. En die kikker ja... Zal er maar niets over zeggen
Dan ben ik benieuwd of klanten van IZZ dan wel die met blauwe stippen hebben... en wij hadden er een knuffeldoek met hondenkop bij.