Wij hebben destijds voor een grijze kinderwagen gekozen. Het is heel aantrekkelijk om bijvoorbeeld een roze wagen te kopen als je een meisje verwacht, maar ik vond het ook wel heel handig om de wagen wat langer te kunnen gebruiken. Wij hebben zodirect een jongetje en een meisje, en voor beide vind ik grijs, bruin, zwart, maar bijvoorbeeld ook rood, heel goed kunnen. Echt blauw of roze zou ik persoonlijk dus niet kiezen.
Ik heb de blauwe uit 2011, vind het wel een mooiere kleur blauw dan die van 2012. Wij vonden dit trouwens wel neutraal. Donkerblauw is toch niet alleen voor jongens?? Ik twijfelde tussen bruin en blauw en manlief vindt blauw erg mooi dus prima, de blauwe!
Wij hebben een zwarte mura van 2009 en de binnenbekleding is grijs. Deze hebben we gebruikt voor Stijn en gaan we voor de 2e ook weer gebruiken.
Lastig he al die kleurtjes... Ik heb gekozen voor een zwarte reiswieg, paarse maxi cosy en de wandelwagen is de bruine variant geworden.. als je niet kan kiezen, dan maar van alles wat was mijn motto
Wij hebben de blauw/paarse uit 2010. Maar de (hard)blauwe uit 2011 vond ik nog mooier! Rood vind ik ook wel wat, helemaal die uit 2011. Ook die fantasy uit 2009 vond ik geweldig..!!!! Van 2012 vind ik denk ik de rode of zwarte het mooist. Tja, kiezen wat jouw het mooist lijkt!
zwarte (grey) mura 4 uit 2008... zijn zo blij dat we een neutrale kleur hebben gedaan... toen kregen we een dochter en nu een zoon....dus hoeven niks te veranderen !!!
Ik vond kleuren van de mura juist wat saai, dus heb toen maar lekker neutraal gekozen voor de bruine (2011).
Ik vond juist het enige nadeel van de Mura de kleuren. Vond ze nogal saai en ook niet zo mooi. De enige die we mooi vonden was de zwarte, dus hebben we die gekozen. We hebben de zwarte uitvoering uit 2010 met een maxi cosi pebble erbij met een leuk kleurtje.
wij ze zwarte 2010. heb er fleurige dekentjes ingedaan en gekleurde beestje aan gehangen. MC was zwart-rood, maar zit een roze beschermhoes om.