Lengtemeting??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Inkie27, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hoi allemaal,

Wie weet nog hoe groot de baby was rond de 18 - 19 weken en dan bedoel ik de kop tot stuit meting?!!
    Bij ons is van kop tot stuit gemeten: 12cm.
    Nu weet ik dus niet hoe groot ons prulleke in het geheel is. Ik lees overal dat voor deze periode een lengte van 20cm staat. Ik weet dus niet hoe lang de beentjes zijn want dat is niet gezegd, enkel opgemeten van kop tot stuit.

Reacties zijn erg welkom.

Groetjes Inkie

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik weet het niet meer, maar weet wel dat wat je overal leest incl. de beentjes is. dus het kan allemaal best kloppen.
    en vanaf nu gaat het hard hoor, die van mij is nu al 32 centimeter incl de beentjes.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij hebben toen geen echo gehad, dus weet het niet. Maar bij 13 wkn was hij 6.5cm en bij 21.5 week tussen de 20 en 25cm. Ze kon het niet goed meten omdat hij dubbel lag. Met zijn voetjes bij zijn hoofdje.
    Je moet niet echt kijken naar de lengtes die hier of ergens anders geschreven staan. Dit verschilt echt per kindje. En die van ons was altijd kleiner als dat hier op de website staat.

Ik denk dat het een heel normale lengte is. Anders had de echoscopiste dit ook wel gezegd.

xxx

Deel Deze Pagina