Hallo dames, ik heb gister en pret echo gehad voor de 2de keer nou vroeg ze allemaal van die enge vragen het zit me nog steeds niet lekker. Zo vroeg ze met een hele enge stem van ga je in het ziekenhuis bevallen was de 20 weken echo ook allemaal goed etc.. Allemaal van die vragen dat je gaat denken er is iets aan de hand met de baby, ik was al zo bang om te vragen ziet iets er niet goed uit dan? gelukkig was mams erbij en die vroeg meteen maar alles ziet er goed uit toch?! zij de mevrouw jaaaa hoor voor zover ik zie zijn er geen afwijkingen. het ziet er allemaal goed uit. ik helemaal blij natuurlijk maar togh vond ik haar vraagjes een beetje zenuwslopend! Toen ging ze ff kijken hoe zwaar de baby was en die kwam uit op 1800 gram en ik ben dus 33 week zwanger ze zei nou ik denk dat als je moet bevallen een je een 6 ponder krijgt, en gelijk erachter aan zei ze maar er zijn ook genoeg gezonde 6 ponders hoor, net alsof die van mij niet gezond zou zijn? de mevrouw heeft mij zo bang gemaakt dat wil je niet weten heb er vannacht gewoon niet van kunnen slapen! Sorry voor mijn gezeur!
6 pond is gewoon gemiddeld dacht ik wat een r*tmens om je zo de schrik te geven maar meis de 20weken echo was toch ok? anders had de echoscopist wel wat gezegd hoor ik zou me niet zo druk maken om dat mens en uitgaan van je 20 wkn echo want als er wat was dan hadden ze het toen wel gezien.
Lekker is dat zeg! Zit ze je helemaal ongerust te maken en dat terwijl je kindje gewoon gezond is! Leve was ook een 6 ponder en kern gezond. Was gewoon een mooi fijn babytje. Geen zorgen om maken meis,komt allemaal dik in orde
Oh joh herkenbaar, wij hadden 2 weken geleden een groei-echo in t ziekenhuis en die vrouw zei 'ik zie geen heel erg gekke dingen'. Waarbij wij dus allebei dachten 'maar dus wel gekke dingen?' Ze was sowieso zo onaardig dat we er een naar gevoel aan over hielden en het niet eens meer durfden te vragen. Vervelend he, hoe iemand je zo onzeker kan maken terwijl daar hoogstwaarschijnlijk helemaal geen reden voor is! Gewoon lekker verder genieten en vertrouwen hebben, komt vast helemaal goed.
Is gewoon heel vervelend zo'n vragen en/of opmerkingen! Meid, maak je maar niet te druk hoor! Alle echo's waren tot nu toe toch hartstikke goed! En Joris was ook nog geen 6 pond, en hij is helemaal gezond!
Meid, Ik was bij mijn geboorte ook nog geen zes pond, en geloof me, geen couveuze of niks, gewoon heerlijk gezond en echt dat geboorte gewicht heb ik gewoon ingehaald hahahah.. komt helemaal goed hoor...! Succes meid!