Geen stijging, slecht nieuws lijkt me....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ninge, 23 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Misschien bedoelt ze de dagen na haar eisprong?
    Ik blijf duimen hoor!

2. Mieleke

Mieleke Actief lid

5 feb 2016
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was aan het lezen en las je hcg waarde van 27, ik had de dag na mijn nod exact evenveel hcg en dat is een prima zwangerschap aan het zijn, dus ik hoop voor jou dat je de 18e heel mooi nieuws krijgt. Mijn ha vond het ook een prima waarde voor een prille zwangerschap. Ik duim voor je!

3. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Sorry voor de verwarring :) ik bedoel dpo haha. Ik had dus 16 dpo 27 en 25 dpo 1920. Thanx voor het meeleven! Als ik het zelf uitreken kom ik trouwens niet op elke 27 uur verdubbeling, dat was in een programma ingevoerd. Maar het is in ieder geval meer dan elke 48 uur verdubbeld. Hoewel het ook natuurlijk pas laat kan zin. Gaan stijgen of juist alweer een tijdje stilstond. Ik heb natuurlijk maar twee metingen gehad...

Mieleke dank voor je bericht. Gefeliciteerd! Dat geeft hoop. Bij jou kan je eisprong natuurlijk nog ietsje later geweest zijn... Bij mij weet ik het natuurlijk precies.
    Ik voel me niet zwanger, wel erg moe, maar dat is het dan ook en buikpijn, maar voelt echt als menstruatiepijn. Mijn boobs zijn totaal niet gevoelig, geëxpandeerd of anders dan anders dus.... Ik zou nu 6,3 weken zijn. Mijn urineert is nog steeds wel knal. Pffff, nog 8 nachtjes!

4. 2boyss

2boyss Actief lid

29 jan 2015
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    He wat een spanning zeg :( maar je hoeft ook helemaal geen zwangerschapskwaaltjes te hebben hoor, deze zwangerschap begon bij mij ook met alleen maar menstruatiepijn.

Ik hoop op goed nieuws. Succes!! :)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik vind je waardes wel goed klinken! Qua klachten heb ik ook niks gehad, ik was alleen maar moe. Maakte me er alleen maar druk om maar hier is alles in orde. Hopelijk zit er op je volgende echo een mooi vruchtje en over 8 maanden een baby!

6. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Thanx Ladies! Goed om te lezen dat jullie ook niet echt kwaaltjes hadden...

7. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb even meegelezen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook totaal geen klachten. Alleen wat moe. Ik ga met je mee hopen op goed nieuws!

8. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag moest je voor je afspraak toch? Hoe is het afgelopen?

9. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Lief dat je het vraagt... De echo was goed! Ik had een vruchtje van 7,3 dagen, terwijl ik 7,4 dagen ben, dus dat was prima en een hartje! Dat had ik niet durven hopen. Ik ben nu nog steeds niet gerust, maar ik heb goede hoop!
    Ik heb nog steeds 0 zere, gevoelige grotere borsten, maar ben wel moe en bleh...

10. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat het zo goed was!!! Gefeliciteerd 😘. Probeer zoveel mogelijk te genieten ;). Ik had ook bijna zo goed als geen symptomen in het begin van beide zwangerschappen! Kan nog komen ;).

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Super meid geniet ervan hier ook alleen moe

12. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Gefeliciteerd lekker genieten!

13. Brilli

Brilli Actief lid

23 okt 2014
    293
    57
    28
    Wat fijn zeg! Gefeliciteerd en probeer ervan te genieten!

Deel Deze Pagina