Goedenmiddag mamma's! Ik heb een vraag met betrekking tot de cyclus bij bv. Ik ben op 9 juni 2016 bevallen. Mijn zoon heeft volledig bv genoten, ook vanwege het feit dat hij vast voedsel simpelweg niet accepteert. Hij walgt ervan en gaat ook echt over z'n nek. Dat terzijde, Mijn eerste rode duvels toonden zichzelf op 2 januari 2017, 5 dagen als vanouds toen mijn zoon 7 maanden was. Netjes! Bij mijn eerste was ik na 4 maanden meteen weer regelmatig ongi en bij mijn tweede na 5 maanden. Ook met volledig bv. Dus ik maakte al een vreugdedansje dat het pas op 7 maanden begon maar na deze dagen in januari niets meer. Echter wel continu de symptomen dat het gaat beginnen. Een weeig gevoel, pijnlijke onderbuik en rug. De pijn word steeds heftiger, zo erg dat ik gisteren een blaasontsteking stickje gebruikt heb. Geen nitriten maar wel een hoge PHwaarde (zuurtegraad) en proteïne (eiwitten) in mijn urine. Nu ligt de angst er natuurlijk dat er wat met mijn nieren is Want hoe anders zouden er eiwitten in mijn urine terecht kunnen komen? Maar misschien is het toch rode duvels verbonden. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Alvast bedankt voor het antwoord en nog een fijn paasweekend gewenst! Liefs Bloezem
Eiwitten in de urine kunnen komen doordat het daar beneden niet goed gewassen is en doordat het geen midstreams urine is. Als dat niet het geval was kan je het nog een keer over doen een meestal heb je dan geen eiwitten meer in je urine. Ik zit nog steeds te wachten op mn cyclus na 9,5 maand borstvoeding er gebeurt hier nog helemaal niks haha.
Nee dat klopt, ik heb een verleden van zwangerschapsvergiftiging en HELLP-syndroom dus ik had het opnieuw gedaan en toen van te voren goed gewassen daar beneden De tweede keer zat de verkleuring nog steeds tussen 1+ en 2+ eiwitten Ik deed het echt ivm een eventuele blaasontsteking toen me de proteïne en PH verkleuring opviel. Het is vooral in combinatie met de pijn dat ik me ineens druk maak over het eiwit. Dat geen ongesteldheid bevalt me wel moet ik zeggen lol! Als die pijn achterwege bleef 😂