ik vraag me af hoever van te voren je de geboortekaartjes geregeld moet hebben. via internet zal het niet uitmaken, maar als ik ze gewoon bij een drukkerij bestel natuurlijk wel! iemand die mij hier het antwoord op kan geven?
Hier bij de drukker maakte het niet zo veel uit, wij hebben net onze keus gemaakt en moeten nu nog tekst aan leveren voor de proefdruk. Hij adviseerde dat met zo'n 30wkn te doen, dan hebben we de proefdruk weekje later. Mocht t dan niet oke zijn kun je nog wat wijzigen incl nieuwe proefdruk. Enveloppen krijgen we dan 2 weekjes daarna (met 34 weken). Kan ik ze mooi in mn verlof schrijven!
Ik ben vorige week pas een beetje rond gaan kijken. Uiteindelijk ben ik toch bij kaartje2go uitgekomen. Ik ken hun kwaliteit en hun leveren snel... Het kaartje heb ik verder zelf "ontworpen" alleen moeten we straks nog even de geboorte datum, lengte, gewicht e.d. aanpassen! En als ik ze voor 18:00u bestel, dan zouden ze de volgende dag al in huis moeten zijn.
De vorige keer hebben we uiteindelijk met 30 weken de definitieve keuze gemaakt bij de drukker, zijn met 25 weken volgens mij gaan kijken. Nu op internet bij kaartje2go hadden we ze al met 15 weken, maar ja dat was ook het perfecte kaartje. Nu is onze oudste ook met 32 weken geboren dus wil ik nu ook alles op tijd klaar hebben, dat speelt ook wel mee. Succes in ieder geval met uitzoeken