Overgestapt naar andere pil en weer die bloedingen

Discussion in 'Anticonceptie' started by 00Wendy00, Feb 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Wat kan ik hier nu mee? Ik zal het even uitleggen.

Na de geboorte van mijn dochter (wordt vrijdag 1 jaar) heb ik een tijd lopen tobben voordat ik ongesteld werd. En toen ik ongesteld werd ben ik zoals voorheen weer begonnen met de pil. En zoals altijd 2 strips achter elkaar, stopweek, 2 strips achter elkaar, stopweek enz. Alleen had ik nu om de haverklap tussentijdse bloedingen die wel 1 tot 4 dagen duurde.

Op advies van de huisarts ben ik overgestapt op een andere pil. De eerste 2 strips van deze gingen goed en de stopweek stelde ook niks voor, wat een fijne pil dacht ik. Dus weer netjes begonnen aan de volgende 2. Alleen nu heb ik nog 2 pillen van de 2e strip te gaan en kreeg ik vanavond wat kramp......en ja hoor, weer een bloeding.

Ik heb een paar weken geleden toevallig een zwangerschapstest gedaan omdat ik twijfelachtige verschijnselen had, en doordat ik met een nieuwe pil ben begonnen en een ab kuur heb gehad (welke geen invloed zou moeten hebben op de pil stond er) wilde ik het zekere voor het onzekere hebben. Deze was negatief dus zwanger ben ik niet.

Sorry voor het hele verhaal maar wat moet ik nu? Weer naar de huisarts?

2. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welke pil gebruik(te) je ?

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Ik gebruikte altijd de Marvelon (bijna 13 jaar bij elkaar) en nu sinds bijna 4 strips dus Ethinyl/Levon 0.03/0,15mg. Volgens mij is dat het stofnaampje.

4. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    zou een doorbraakbloeding kunnen zijn. Misschien is deze bmerk te licht ?

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Ik werd er al niet blij van dat ik, voordat de strip op was, al ongesteld werd. Toch maar gelijk ongi laten komen. Ondertussen alweer aan een nieuw strip begonnen en van de ongi af. Kreeg ik na 4 dagen van de ongi af te zijn weer 3 dagen bruinverlies.....wordt er gek van.

Sorry, klaagmodus weer uit haha.

Share This Page