Hallo allemaal Mijn beste vriendin is zwanger dat is natuurlijk geweldig nieuws! Buiten het feit dat ik heel heel heel blij ben voor haar, ben ik ook stiekem blij voor mezelf Ikzelf was de eerste met een baby'tje (nu 4 maanden) in mijn dichte vriendenkring en ookal kon ik altijd bij hen terecht is het toch 'anders' om hierover te babbelen met iemand die er ervaring mee heeft. Maar dus: ik wil graag een verrassingspakket samenstellen voor wanneer ze de 12weken grens bereikt. Maar wat stop ik er allemaal in? Hebben jullie ideetjes? Het mag zéker grappig/plezant/origineel zijn; het hoeft niet allemaal super praktisch te zijn... Shoot! Dankjewel
Maalox Weleda zwangerschapsolie Chocolade (of iets anders snaaibaars waar ze veel van houdt) Potje augurken en bus slagroom Fotolijstje voor echofoto Inlegkruisjes
Een pot augurken en bus slagroom Een niet-vergeten-notitieblok Tena ladies Alcoholvrije wijn/jillz oid
Het boek: krijg nou tieten - claudia de breij.... Humoristische kijk op de zwangerschap. Ik plas bijna in mn broek van t lachen
Er zitten al goeie dingen tussen, dank jullie! Haha, 'Krijg nou tieten', klinkt leuk! Dat ga ik eens opzoeken denk ik
Mag ik als eerst zegen dat ik dat echt een super leuk idee vind En ook erg lief Als je het echt als ehbz kofertje wil ( eerste hulp bij zwangerschap ) Zou ik er echt dingen in doen met een knip oog - striee crame of oli van bvb zwitzal - positie of oma onderbroek - paar baby sokjes en rompertje of speentje met I♡ mama - boekje zo als krijg nou tieten of help ik heb me vrouw zwanger gemaakt - een 9 maanden dagboek of scheur kalender - een zak zuure snoepje of reep chocola - alcholvrij drankje Suc6
Crackers (tegen ochtendmisselijkheid) Chocolade (voor als ze niet misselijk is) tegoedbon voor 1x zwangerschapszwemmen doos tissues (hormonen) boek bevallen op eigen kracht, Wendy Schouten potje vitaminen voor zwangeren buikbalsem ...