Geen strakke buik meer: Bikini of Tankini?

Discussie in 'De lounge' gestart door Flamingo, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bikini / Tankini / Badpak of anders...

1. Bikini

2. Tankini

3. Badpak

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Meiden...

Ik heb maat 46/48 en heb een tankini aan maar als ik op vakantie ben en ik ken niemand doe ik gerust een bikini aan. Ja ik ben dik maar dat ben ik ook met kleding aan en in badpak en in wat dan ook. Dus ga me ook echt niet schamen voor het feit dat ik in een bikini loop.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als ik dit lees heb ik blijkbaar heel veel geluk. Heb gewoon weer mijn maatje 36/38 terug na mijn bevalling van bijna 6 weken terug van 3e kindje :). Vind een bikini ook lekkerder zitten als een badpak, dus ik ga van de zomer weer lekker in bikini. Een tankini vind ik overigens wel leuk om te zien.

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

nou meid ik heb maatje 46 en loop in bikini en ben tevreden en wat als je wel rolletjes hebt? als iemand het niet vind kunnen;) kijken ze de andere kant maar op hoor;)

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb nog geen kinderen maar ben ook niet echt trots op mijn buikje....
    Draag wel altijd een bikini waarin ik me niet op me gemak voel.

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Lekker aantrekken waar bij jij jezelf goed voelt! En als je je onzeker voelt.. dan kijk het komende seizoen maar eens heel goed rond op het strand of bij het zwembad, er zijn maar weinig vrouwen met een perfect figuur hoor! Als ik zou gaan voor iets buikbedekkends, dan vind ik een tankini de leukste optie. Maar als ik jou was... zeker als het heel heet is straks... gewoon aantrekken die bikini! ;)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik ben 25 en heb geen bikini meer aangehad sinds de zwangerschap van mij zoontje ik ben niet dik en mijn buik valt ook reuze mee alleen heb ik veel striemen en voel me ook absoluut niet zeker in een bikini dus vandaar een mooie tankini wat ik overigens helemaal niet voor dames op leeftijd vind.

7. Maia

Maia Niet meer actief

ik ga nog gewoon in bikini, maar weet niet wat ik volgend jaar zeg na 2 zwangerschappen, hoe uitgelubberd het dan is. Maar tot nu toe ging ik gewoon in bikini, dat kleine beetje buik kan ik me niet aan storen.

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb een corrigerend badpak gekocht met een haltersluiting, hoog uitgesneden onderkant en lage rug. Veel bloot dus maar op de buik is alles lekker strak! En het model is oom nog heel hip met strass-steentjes etc. Via Wehkamp gekocht.

9. Onder water

Onder water Niet meer actief

ik draag altijd bikinis maar heb toevallig van de week zo'n tankini gekocht en hij stond leuk!

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb ze allebei, maar vind eigenlijk dat een tankini juist het idee geeft dat je iets verbergt haha, daarom draag ik die bijna nooit.
    Gewoon bikini aan, ze lopen er veel erger rond dan ik :D

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik lijk zwanger (word zelfs door de vliegmaatschappij uit de rij gehaald om een speciaal formulier hiervoor in te vullen terwijl ik dus niet zwanger ben) maar toch bikini hoor, badpak vind ik zo 50+ en een tankini ga ik juist kijken wat er allemaal te verbergen valt (dus valt alleen meer op) lekker je buikje bruin laten worden in bikini zou ik zeggen!!

12. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Hier nog geen mama, maar ik draag altijd tankini's . Ik heb een lichte (lees: bruidswitte ;) ) huid die na 5 minuten zon al verbrand als ik er geen factor 40/50 opsmeer. Dus bruin zal het bij mij niet worden. Toen ik 12 was heb ik een heel ernstige zonnesteek gehad toen ik voor het eerst met mijn nichtje in bikini naar het strand ging (natuurlijk maar 1x ingesmeerd verder lette mama daar altijd op :p ;) ) , nou ben levend verbrand hahaha. Alles ging blaren en vooral op mn buik die altijd zo zorgvuldig werd ingesmeerd... dus resultaat 9 jaar later nog een erg groot litteken op mn buik, geen gezicht, dus uit voorzorg voor meer schade maar een tankini aan!

13. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik ben zo'n beetje geboren in een badpak want ik heb altijd (sinds m'n 6e) gezwommen, wedstrijden bedoel ik dan. Er was een tijd dat ik 4 / 5 dagen in de week trainde (middelbare school en later tot m'n ± 24e) dus ik draag standaard een badpak als ik ga zwemmen. En dat zijn dan echt geen badpakken met voorgevormde cups en een lage beenuitsnijding etc. ;) Voor 't zonnen en op 't strand droeg ik altijd bikini's trouwens.

Ik heb nog nooit een buikje gehad maar sinds Dennis er is, is er dus een hardnekkige ribbel blijven zitten, plus ik ben toch ook wel wat zwaarder nu (ben nu 41) dan toen ik nog zo fanatiek zwom. Toch doe ik niet anders dan voorheen, draag nog steeds (sportieve) badpakken en bikini's voor het zonnen.

Badpakken hoeven echt niet oubollig te zijn hoor dames!! ;)

14. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik heb ook geen strakke buik meer en ben ook al mijn kilo's nog niet kwijt, maar ga wel voor een bikini. Ik heb namelijk nog wel een taille en die valt naar mijn idee helemaal weg in in tankini of badpak. Dus dan zien ze maar een niet zo'n super strakke, mooie gave buik, jammer dan!

15. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik zou een boerkini gaan dragen

Grapje! Gewoon lekker dragen waar je jezelf het prettigst in voelt. Ik zelf draag alleen badpakken

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik had van de week een tankini besteld, maar vond juist dat mn buik er meer in opviel, dus heb m toch omgeruild voor bikini!! T valt bij mij reuze mee, moet gewoon niet teveel zitten 'blijvenliggen of rechtop staan' ;)

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb na mijn zwangerschap een blubberbuik met een enorme tijgerprint overgehouden, dus durf me echt niet meer in iets anders dan een badpak te vertonen! Laatst bij de livera een hele leuke (vlotte) gehaald, wel een corrigerende haha! Als je goed zoekt, zijn er echt wel leuke te vinden hoor, hoeft helemaal niet oudbollig te zijn!

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik draag in het zwembad een badpak. Niet omdat ik mijn schaam voor een vetrolletje, maar omdat ik best grote borsten heb in verhouding met mijn lichaam. Maat 34/36 cupmaat 75E. Mijn borsten vliegen bij 9 van de 10 bikini's eruit. En ik ben dan tijdens het zwemmen constant aan het controleren of alles nog wel op zijn plek zit. Met een badpak heb ik dat niet. Dan kan ik ontspannen zwemmen. Op het strand trek ik wel een bikini aan.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Laatst ook mijn bikini's en badpak gepast. Hier is en flubberbuikje ook behoorlijk aanwezig, maar zelfs dan vind ik het badpak niks. Ik zag er zo oud uit in dat ding, terwijl ik mezelf in bikini veel jonger en mooier vond, dus ik ga voor de bikini!

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, ik draag een badpak..
    Oubollig he? :p
    Maar ik heb geen buikje meer, maar een buik.. en een dikke vette vetrol erboven.
    Dus als ik in een bikini aan heb, ziet dat er écht niet uit!
    Een badpak camoufleert nog enigszins heb ik het idee..

Deel Deze Pagina