Geen strakke buik meer: Bikini of Tankini?

Discussie in 'De lounge' gestart door Flamingo, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Bikini / Tankini / Badpak of anders...

1. Bikini

2. Tankini

3. Badpak

4. Anders...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    @Jusi nee hoor helemaal niet oubollig er zijn hele leuke :) Ik heb aan wedstrijdzwemmen gedaan en daar zijn ook geen bikini's, dus een badpak kan ook een teken van sportief zijn hahah :D
    En je moet toch doen waar jij je prettig in voelt, want als jij je goed voelt in een badpak, straal je dat ook uit, terwijl je in een bikini je misschien 'zenuwachtig' zou gaan gedragen en dat is dan toch minder aantrekkelijk hoe je figuur ook is!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wauw ik vind jou echt stoer!
    ik zou bij wijze van het liefst in een duikpak zwemmen.. alhoewel.. die zitten weer zo strak haha

Ik draag sinds 20 wkn zwangerschap een tankini.. wel een lange die helemaal tot aan het broekje komt.. lijkt dus gewoon een badpak alleen dan met het gemak dat ik makkelijker kan plassen op het toilet;)

máár ik zou dolgraag gewoon weer in bikini durven.. die vind ik altijd net ietsjes leuker hihi

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Op vakantie naar het buitenland en op het strand/meertje (in nederland) draag ik altijd een bikini. Mijn buik is ook absoluut niet strak maar daar heb ik schijt aan.
    Als we naar het zwembad gaan (in nederland) heb ik een badpak of een tankini aan.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb een super mooie tankini van mijn man gekregen, van sapph. Best een beetje sexy met een soort halter en metalen ringen op de rug. Ben er super blij mee, ik heb een flink zebraprintje op mn buik namelijk :)

Deel Deze Pagina